M4 obrazenia
Haliax
04.09.2011
Witam.
Chciałem zrobić 2 klasy.
Na 1 aby z m4 wraz z inteligencją rosły obrażenia
Na 2 żeby miała +45 dmg z tej broni i tez wraz z rośnięciem inteligencji rosły obrazenia.
Jak to zrobic?
Pozdrawiam
~~Refresh?
Chciałem zrobić 2 klasy.
Na 1 aby z m4 wraz z inteligencją rosły obrażenia
Na 2 żeby miała +45 dmg z tej broni i tez wraz z rośnięciem inteligencji rosły obrazenia.
Jak to zrobic?
Pozdrawiam
~~Refresh?
Haliax
07.09.2011
Na nowy COD Sma raczej nie bedzie potrzebne ponieważ Mi chodzi tylko o scrypt jak i gdzie dodac na to i na to
Pozdrawiam.
~~ Refresh
Pozdrawiam.
~~ Refresh
HaDeS From HELL
07.09.2011
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
tam gdzie cod_inflict_damage(idattacker, this, 45.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
to jest tak gdzie masz 45.0 to 45 + dmg a gdzie masz 0.2 to jest tak np 1 dzielisz przez np 5 to wtedy jest 0.2\
to np 5 pkt w int to dodaje 1 dmg chyba jest to jakoś tak.
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 07.09.2011 20:03
Boteq 07.09.2011
Chyba??[sma]
to jest tak gdzie masz 45.0 to 45 + dmg a gdzie masz 0.2 to jest tak np 1 dzielisz przez np 5 to wtedy jest 0.2\
to np 5 pkt w int to dodaje 1 dmg chyba jest to jakoś tak.