←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
M4 obrazenia

Zablokowany

  • +
  • -
Haliax - zdjęcie Haliax 04.09.2011

Witam.

Chciałem zrobić 2 klasy.
Na 1 aby z m4 wraz z inteligencją rosły obrażenia


Na 2 żeby miała +45 dmg z tej broni i tez wraz z rośnięciem inteligencji rosły obrazenia.
Jak to zrobic? ;)

Pozdrawiam

~~Refresh?
Odpowiedz

Boteq - zdjęcie Boteq 04.09.2011

A na jaki cod mod po pierwsze stary czy nowy i bez .sma nic nie zrobie
Odpowiedz

  • +
  • -
Haliax - zdjęcie Haliax 07.09.2011

Na nowy COD ;) Sma raczej nie bedzie potrzebne ;) ponieważ Mi chodzi tylko o scrypt jak i gdzie dodac ;) na to i na to ;)
Pozdrawiam.

~~ Refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 07.09.2011

#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


tam gdzie cod_inflict_damage(idattacker, this, 45.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

to jest tak gdzie masz 45.0 to 45 + dmg a gdzie masz 0.2 to jest tak np 1 dzielisz przez np 5 to wtedy jest 0.2\
to np 5 pkt w int to dodaje 1 dmg chyba jest to jakoś tak.
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 07.09.2011 20:03
Odpowiedz

Boteq - zdjęcie Boteq 07.09.2011

[sma]

to jest tak gdzie masz 45.0 to 45 + dmg a gdzie masz 0.2 to jest tak np 1 dzielisz przez np 5 to wtedy jest 0.2\
to np 5 pkt w int to dodaje 1 dmg chyba jest to jakoś tak.

Chyba??
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 07.09.2011

bo nie pamiętam czy to jest na pewno tak
Odpowiedz
Zablokowany