←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z klasa

Zablokowany

M3ntosek - zdjęcie M3ntosek 01.09.2011

Mam problem z klasa chce aby podczas kucania z nozem byl niewidzialny oraz po zmianie klasy nie bugowalo sie ze nadal jest niewidzialny :/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "M3ntos XXL";
new const opis[] = "Jest malo widoczny z nozem 1/4 z Pompy(XM1014) oraz 1/2 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[M3ntos]Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
client_print(id, print_chat, "SMS 23,37 ZL PRZELEW 10 ZL .")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if((weapon == CSW_XM1014) && !random(4))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 02.09.2011

if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
			{
							set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
							return PLUGIN_CONTINUE;
			}
		   else
		  {
			  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		  }

może tak?
Użytkownik CheQ edytował ten post 02.09.2011 07:53
Odpowiedz

CheaterQ - zdjęcie CheaterQ 02.09.2011

Napisales ze jest niewidzoczny na nozu 50 z 255 jak cos radze zeby mial z 20 bo 50 to widac
Odpowiedz

M3ntosek - zdjęcie M3ntosek 02.09.2011

chyba chodzi mi o to aby sie nie bugowalo i zeby podczas kucania byl niewidoczny a nie o to ile widocznosci dac? czytaj...
Odpowiedz
Zablokowany