←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Haslo na komende

Zablokowany

  • +
  • -
Jesiu - zdjęcie Jesiu 30.08.2011

Witam chciałbym się dowiedzieć czy da się założyć hasło na komendę /codadmin (to taki plugin na coda do dawania lvl) ponieważ kuzyn zna ta komendę ma Admina i na każdej swojej klasie ustawił 999 lvl i nie da się grac. za każdym razem jak ustawiam mu 1 to on znów 999. gracze się skarzą itp.

tutaj macie plik .sma do tego pluginy w razie gdyby był potrzebny

a jeżeli nie da się tak to czy mógłby mi ktoś ustawić ta komendę na flagę, a dokładnie na flagę OoOoO
Użytkownik Jesiu edytował ten post 30.08.2011 15:00
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 30.08.2011

Dałem na flagę "t"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];
public plugin_init() {

register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_C);
register_clcmd("ile","pobierz");

}

public AM(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  return PLUGIN_HANDLED;
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public AM_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 1;
  }
  case 1:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 2;
  }
  case 2:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 3;
  }
  case 3:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 4;
  }
  case 4:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 5;
  }
  case 5:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 6;
  }
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  gracz_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);

if(opcja == 3)
  wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
  wybierz_klase(id);
else
  console_cmd(id, "messagemode ile");
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}

public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
  cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
  client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
  new potrzeba;
  potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
  cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
 
  client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
}
}
public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
  cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
  menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}

menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];

if(opcja == 4)
{
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, 0);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp);
  client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 5)
{
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 6)
{
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_set_user_xp(wybrany, 0);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
  client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
  cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
  menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}
public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Odpowiedz

  • +
  • -
Jesiu - zdjęcie Jesiu 30.08.2011

ale flagę t mam już zajęta ;/ jak ustawisz na O to dam pomógł
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 30.08.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
ModyCall of Duty ModProblemy

Odpowiedz

  • +
  • -
Juma - zdjęcie Juma 30.08.2011

Proszę bardzo, zrób to sam i miej satysfakcję, bo w życiu nikt nie będzie niczego za ciebie robił Dołączona grafika.

ADMIN_ALL - kt&#243;rakolwiek
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"

Zamienienie jednego znaku w kodzie, czy też linijki nie powinno być szczególnym wyzwaniem.
Użytkownik Juma edytował ten post 30.08.2011 15:38
Odpowiedz

  • +
  • -
Jesiu - zdjęcie Jesiu 30.08.2011

hmm nie działa ! ... wchodzę na nick od kuzyna wpisuje komendę i działa może dodawać sobie lvl perki itp ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 31.08.2011

Skompilowałeś ponownie?
Odpowiedz

  • +
  • -
ExTaza?! - zdjęcie ExTaza?! 31.08.2011

Nie lepiej dać komende na obojetnie jaka flage i zabrać adminowi wlasnie tą flage? =_=
Odpowiedz

  • +
  • -
Agent - zdjęcie Agent 31.08.2011

Ustaw komendę na ADMIN_IMMUNITY. Adminom wywal flagę "a" z uprawnień. Po co kombinować z jakimiś hasłami...
P.S. oczywiście plugin trzeba SKOMPILOWAĆ. Następnie NOWY plik amxx wgrywasz na serwer.
Użytkownik Agent edytował ten post 31.08.2011 02:03
Odpowiedz

Hajtowy - zdjęcie Hajtowy 31.08.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];
public plugin_init() {

register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_IMMUNITY);
register_clcmd("ile","pobierz");

}

public AM(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  return PLUGIN_HANDLED;
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public AM_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 1;
  }
  case 1:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 2;
  }
  case 2:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 3;
  }
  case 3:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 4;
  }
  case 4:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 5;
  }
  case 5:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 6;
  }
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  gracz_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);

if(opcja == 3)
  wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
  wybierz_klase(id);
else
  console_cmd(id, "messagemode ile");
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}

public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
  cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
  client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
  new potrzeba;
  potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
  cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
 
  client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
}
}
public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
  cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
  menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}

menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];

if(opcja == 4)
{
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, 0);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp);
  client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 5)
{
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 6)
{
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_set_user_xp(wybrany, 0);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
  client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
  cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
  menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}
public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Na flagę "a" - immunited
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 31.08.2011

Głupoty wypisujecie... Co z tego, ze przy komendzie ustawiacie jakąś flagę, skoro potem w funkcji nie sprawdzacie czy on ją ma?
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "Nowy"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /codadmin", "AM");
register_clcmd("ile","pobierz");

}

public AM(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
return PLUGIN_HANDLED;

new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public AM_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
Gracz(id);
opcja = 1;
}
case 1:
{
Gracz(id);
opcja = 2;
}
case 2:
{
Gracz(id);
opcja = 3;
}
case 3:
{
Gracz(id);
opcja = 4;
}
case 4:
{
Gracz(id);
opcja = 5;
}
case 5:
{
Gracz(id);
opcja = 6;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);

if(opcja == 3)
wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
wybierz_klase(id);
else
console_cmd(id, "messagemode ile");

return PLUGIN_HANDLED;
}

public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}

public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
new potrzeba;
potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);

client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
}
}
public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}

menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];

if(opcja == 4)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 5)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 6)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}
public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz
Zablokowany