←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Efekt który wybucha po 5 sekundach.

Locked

Kukol's Photo Kukol 29.08.2011

Witam użytkowników forum!

Mam pewną funkcję:




public Make_Effect(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "effect");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 400 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(Ent)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


No ok, ta kulka się odbija tak jak chciałem, ale jak zrobić, że jak napotka osobę grającą, żywą to wybuchnie, a jak po 10 sekundach nie napotka to sama wybuchnie?
Edited by Kukol, 29.08.2011 23:05.
Quote

  • +
  • -
BoB0_'s Photo BoB0_ 29.08.2011

Taskiem. Sam dokładnie nie wiem jak to się robi ale walisz w make_effect

set_task(czas , itd i funkcja)

i w tym publicu dajesz tylko kod odp za wybuch
.
Quote

Kukol's Photo Kukol 30.08.2011

Racja, ja wywoływałem to w funkcji Touch która się wykonywała tylko wtedy gdy byt trafi gracza.
Quote

  • +
  • -
Jak się nazwać's Photo Jak się nazwać 30.08.2011

Ewentualnie możesz sprawdzać czy w danym zasięgu od bytu znajduje się gracz.
Quote
Locked