Problem z kompilacją
rolan4414
29.08.2011
Witam otóż mam problem , zainstalowałem na serwie Cod;a. kompiluje, a ty wyskakuje mi błąd
<1645> warning 225 : unreachable code
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-Invi[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
(1645)if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
M@nkovsky 29.08.2011
Podmien to
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-Invi[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-Invi[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
}
rolan4414
29.08.2011
zależy mi na tym, aby działała niewidzialność potem mógłbyś napisać co było nie tak ?
Attached Files
rolan4414
29.08.2011
tam wszystko już wprowadziłem działa to na zasadzie dodawania punktów , nowa statystyka ustawiłem wszystko czyli jest 1 punkt równa się 1 procent niewidzialności
tylko jest ten problem i nie działa
tylko jest ten problem i nie działa
M@nkovsky 29.08.2011
Za dużo popsułeś jak chcesz to daj sma w którym ci wszystko działa a ja ewentualnie ci dodam staystyki