hookowanie say_team
stepdub
29.08.2011
Witam, mam problem z tym. Może rozwiązanie jest proste, może jednak nie?
Powiedzmy mam taki kod:
i jak teraz pokazać wiadomość jednej drużynie?
bo mam id, czyli jedną osobę, która wpisuje wiadomość, jeżeli dam warunek teamu i dam np. ColorChat(id, GREY, "blabla");
to wyświetli jednej osobie, jak dam 0 to wyświetli wszystkim? czy się mylę?
W każdym razie proszę o pomoc
Powiedzmy mam taki kod:
public plugin_init() register_clcmd("say_team", "hook_say_team")
public hook_say_team(id) //bla bla bla
i jak teraz pokazać wiadomość jednej drużynie?
bo mam id, czyli jedną osobę, która wpisuje wiadomość, jeżeli dam warunek teamu i dam np. ColorChat(id, GREY, "blabla");
to wyświetli jednej osobie, jak dam 0 to wyświetli wszystkim? czy się mylę?
W każdym razie proszę o pomoc
Dwdov 29.08.2011
Trzeba zrobić pętle po graczach
new iPlayers[32], iNum, iForwardRet;
get_players( iPlayers, iNum );
for( new i = 0 ; i < iNum ; i++ )
{
new id = iPlayers[i]
if( !is_user_alive( id ) && get_user_team( id ) != 2 ) continue; //pokazuje tylko dla tt
//kod
}
byCZUS
29.08.2011
Widzę kopiuj wklej z jakiegoś kodu po co sprawdzać czy on jest żywy i jego team później jeżeli funkcja get_players ma to wbudowane w sobie ?
Jeżeli chcesz tylko żywych to zamień
new players[32], num, pid;
get_players(players, num, "e", "TERRORIST");
for(new i = 0; i < num; i++) {
pid = players[i];
// działania na graczach np client_print(pid, print_chat, "asd");
}
Jeżeli chcesz tylko żywych to zamień
get_players(players, num, "e", "TERRORIST");na
get_players(players, num, "ae", "TERRORIST");
stepdub
29.08.2011
a powiedzmy, że chce to zrobić na Zombie Plague 4.3, wrzuciłem get_user_team fix, więc chyba teoretycznie powinno wyświetlać prawidłowym osobom?
Użytkownik stepdub edytował ten post 29.08.2011 13:26
Użytkownik stepdub edytował ten post 29.08.2011 13:26