FFA-ilosc naboi w magazynku itd.
B3liar
28.08.2011
Mój temat odnosi się do paru spraw potrzebnych do zrealizowania moda.
1.Jak zmienic ilosc naboi w magazynku, przykładowo M4 miałoby 25naboi
2. Jak zmienic obrażenia danej broni
3. Jak ustawic model broni w menu kupowania i przy zabijaniu typa (w górnym prawym rogu jest informacja, że np. Koleś nie zabił typa z m4 tylko z thompsona ;x)
Aj łil bi glad if ju help mi
1.Jak zmienic ilosc naboi w magazynku, przykładowo M4 miałoby 25naboi
2. Jak zmienic obrażenia danej broni
3. Jak ustawic model broni w menu kupowania i przy zabijaniu typa (w górnym prawym rogu jest informacja, że np. Koleś nie zabił typa z m4 tylko z thompsona ;x)
Aj łil bi glad if ju help mi
Hiroshima
28.08.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Inne mody → Problemy
do
Scripting AMXX → Pluginy
Skull3D 28.08.2011
3. Musialbyś zmieniać graczowi sprite
1. http://amxx.pl/dokum...452/{__title__}
1. http://amxx.pl/dokum...452/{__title__}
A może sma?
28.08.2011
3. Teoretycznie niewykonalne. Jeżeli wykonywalne to trzeba edytować plik hud.txt co się wiąże ze złamaniem regulaminu forum.
Ale wydaje mi się, że gdzieś na alliedach widziałem temat o wyswietlaniu spritów w hudzie... Ogólnie to to polegało na wyswietleniu na mapie spritów, które podążały za celownikiem...
Ale wydaje mi się, że gdzieś na alliedach widziałem temat o wyswietlaniu spritów w hudzie... Ogólnie to to polegało na wyswietleniu na mapie spritów, które podążały za celownikiem...
Goliath
28.08.2011
1. http://amxx.pl/topic...apons-max-clip/
I dopisz do amxx.cfg:
2.
Użytkownik Goliath edytował ten post 28.08.2011 18:54
I dopisz do amxx.cfg:
weapon_maxclip m4a1 25
2.
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"
#define ZMIANA_OBRAZEN 1.2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(dmgbits & (1<<1) && is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
SetHamParamFloat(4, dmg*ZMIANA_OBRAZEN);
}
Użytkownik Goliath edytował ten post 28.08.2011 18:54
B3liar
28.08.2011
Jeżeli chodzi o zmienianie obrażeń dla danych broni to skąd mam wiedziec jakie były wcześniejsze obrażenia przez daną broń?
Użytkownik B3liar edytował ten post 29.08.2011 08:56
Użytkownik B3liar edytował ten post 29.08.2011 08:56