←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pluginy VIP

Zablokowany

Saguaro - zdjęcie Saguaro 28.08.2011

Od razu mówię ze szukałem w "Wyszukiwarce" i nie znalazłem

Szukam pluginy z vipem który posiada :

130hp
niesączone amo
+2000$ co runde
4x skoki

A jeśli nie ma a ktoś z chęcią by zrobił pisać <ciach>

rf@
Użytkownik hiroshima edytował ten post 28.08.2011 17:49
od pomocy jest forum
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 28.08.2011

Na forum jest pełno vipów i żaden nikomu nie pasuje...

http://amxx.pl/pluginy/ << i klikasz ctrl+f wpisujesz vip i szukasz jest tego pełno...
Odpowiedz

Saguaro - zdjęcie Saguaro 28.08.2011

Niestety ale nie ma tam takiego vipa ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 28.08.2011

Przetestuj plugin w załączniku. Połączyłem kilka pluginów i zrobiłem to co chciałeś. Vip pod flagą "p".. Nie jestem pewny czy to działa bo pierwszy raz robię takie coś.

Załączone pliki

  • Załączony plik  vip.sma   2,16 KB   47 Ilość pobrań
  • Załączony plik  vip.amxx   4,91 KB   4 Ilość pobrań
Odpowiedz

Saguaro - zdjęcie Saguaro 29.08.2011

ok dzięki przetestuje

edit nie dziala ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 29.08.2011

Nie działa czyli? Może jakieś error logi?
Odpowiedz

Saguaro - zdjęcie Saguaro 30.08.2011

Nie mam nic ;/

Edit@

Dziala 2000$
I zamiast nieskaczone amo daje pelne magazynki ;/
Reszta nie dziala ;/

RF@
Odpowiedz

  • +
  • -
exTez - zdjęcie exTez 30.08.2011

Tutaj masz ten plugin VIP.
Z góry sorry za wygląd kodu , nie chcialo mi sie go tam poprawiać.

Gracz dostaje HP na start (ustalane cvarem amx_hp_start)
Gracz dostaje 2000 $ na start
Gracz ma nieskończoność ammo (nie sprawdzałem)
Gracz ma x2 skoki (nie wiedziałem jak zrobić x4)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define NE_UA_VERSION "1.0.1"
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120,

90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
new cvar_enable
new amx_hp_spawn;
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP", "1.0", "Squady & exTez");
register_forward(FM_CmdStart, "cmdStart");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn_player");
register_cvar("ne_uammo_version", NE_UA_VERSION, FCVAR_SPONLY);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_plugin("Custom Spawn HP", "1.0", "potatis_invalido");
amx_hp_spawn = register_cvar("amx_hp_spawn", "101");
cvar_enable= register_cvar("ne_uammo_enable", "1");
}
public ham_spawn_player(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_pcvar_num(amx_hp_spawn))
set_task(0.3, "set_player_hp", id);
}
public set_player_hp(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_pcvar_num(amx_hp_spawn) != 100)
{
set_pev(id, pev_health, float(get_pcvar_num(amx_hp_spawn)));
}
}
public player_spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & read_flags("p")))
{
  set_user_health(id, 110);
 
  new kasa = cs_get_user_money(id)
  cs_set_user_money(id, kasa + 2000)
 
}
}
public CurWeapon(id)
{

if(is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & read_flags("p")))
{
  if(!get_pcvar_num(cvar_enable) || !is_user_alive(id))
   return PLUGIN_CONTINUE;
 
  new weaponID= read_data(2)
  if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE ||
 
  weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
  if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
   cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cmdStart(id, uc_handle)
{
static moze_skoczyc;

if(is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & read_flags("p")))
  return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
{
  moze_skoczyc &=  ~(1<<id) 
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
  moze_skoczyc |= (1<<id)
}

return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

Skull3D - zdjęcie Skull3D 30.08.2011

moze_skoczyc & (1<<id)
Zamień wszędzie na
moze_skoczyc & (3<<id)

Nie jestem pewny ale powinno dzialać.
Użytkownik Skull3D edytował ten post 30.08.2011 14:11
Odpowiedz

Saguaro - zdjęcie Saguaro 02.09.2011

Ahh ;( z tego pluginy dziala tylko hp i kasa , ale + za chęci

rf@

rF@

rf@

RF@

[warn=hiroshima] opanuj sie z tymi refreshami[/warn]

rf@
Użytkownik hiroshima edytował ten post 31.08.2011 14:59
Odpowiedz
Zablokowany