←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[COD Stary] Problem z niewidzialnością

Locked

  • +
  • -
fifio121's Photo fifio121 28.08.2011

Czy to jest normalne gdy np. gram niewidzialna klasa i pozniej zmienia na jakas co jest widzialna a i tak ona jest niewidzialna tak samo z rakietami musze uzywac reconnecta wyjsc i wejsc


a i jeszcze cos klasa Murzyn powinna miec natychmiastowe zabicie z noza ninja to samo moglby ktos pomoc z tymi 2 sprawami


stary

Attached Files


Edited by fifio121, 28.08.2011 14:22.
Quote

  • +
  • -
A może sma?'s Photo A może sma? 28.08.2011

Pierwsza sprawa: jaki cod? Nowy/stary?
Druga sprawa: A może sma?
Trzecia sprawa: Przy zmianie klasy/spawnie ustaw pełną widzialność graczu.
Quote

Hajtowy's Photo Hajtowy 28.08.2011

Stary COD MOD

#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod edit by The Viper & $oldieR"

Tylko na niektórych codach też tak jest, że rakiety przechodzą na 1-2 rundy na inna klasę po zmianie jej. A z tą niewidzialnością też miałem problemy.

Natychmiastowe zabicie z noża ... Prawy czy lewy przycisk myszy ?
Quote

  • +
  • -
alc0's Photo alc0 28.08.2011

Żeby się pozbyć pierwszego bugu przed:

switch(klasa_gracza[id])

Musisz dać to:

ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

A odn. 2 sprawy to natychmiastowe zabicie z noża ustawiasz tu:

if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
   		 damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == LukiLagger && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Obronca && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Assasin && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Rambo && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Down && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
    }

Przykładowo dodajesz:


 
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Murzun && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);

Łap

Attached Files

Quote
Locked