[COD Stary] Problem z niewidzialnością
fifio121
28.08.2011
Czy to jest normalne gdy np. gram niewidzialna klasa i pozniej zmienia na jakas co jest widzialna a i tak ona jest niewidzialna tak samo z rakietami musze uzywac reconnecta wyjsc i wejsc
a i jeszcze cos klasa Murzyn powinna miec natychmiastowe zabicie z noza ninja to samo moglby ktos pomoc z tymi 2 sprawami
stary
Edited by fifio121, 28.08.2011 14:22.
a i jeszcze cos klasa Murzyn powinna miec natychmiastowe zabicie z noza ninja to samo moglby ktos pomoc z tymi 2 sprawami
stary
Attached Files
Edited by fifio121, 28.08.2011 14:22.
A może sma?
28.08.2011
Pierwsza sprawa: jaki cod? Nowy/stary?
Druga sprawa: A może sma?
Trzecia sprawa: Przy zmianie klasy/spawnie ustaw pełną widzialność graczu.
Druga sprawa: A może sma?
Trzecia sprawa: Przy zmianie klasy/spawnie ustaw pełną widzialność graczu.
Hajtowy 28.08.2011
Stary COD MOD
Tylko na niektórych codach też tak jest, że rakiety przechodzą na 1-2 rundy na inna klasę po zmianie jej. A z tą niewidzialnością też miałem problemy.
Natychmiastowe zabicie z noża ... Prawy czy lewy przycisk myszy ?
#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod edit by The Viper & $oldieR"
Tylko na niektórych codach też tak jest, że rakiety przechodzą na 1-2 rundy na inna klasę po zmianie jej. A z tą niewidzialnością też miałem problemy.
Natychmiastowe zabicie z noża ... Prawy czy lewy przycisk myszy ?
alc0
28.08.2011
Żeby się pozbyć pierwszego bugu przed:
Musisz dać to:
A odn. 2 sprawy to natychmiastowe zabicie z noża ustawiasz tu:
Przykładowo dodajesz:
Łap
switch(klasa_gracza[id])
Musisz dać to:
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; ilosc_apteczek_gracza[id] = 0; ilosc_min_gracza[id] = 0; ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0; set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
A odn. 2 sprawy to natychmiastowe zabicie z noża ustawiasz tu:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == LukiLagger && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Obronca && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Assasin && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Rambo && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Down && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
Przykładowo dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Murzun && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health);
Łap