Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Blokada dostawania broni
#1
Napisano 27.08.2011 13:35
Czy da się jakoś zablokować dostawanie broni na mapach typu awp_india albo cs_deagle? Jeżeli tak, to mógłby ktoś napisać dla mnie taki plugin?
#2
Napisano 27.08.2011 13:57
Masz tu kod ;] : pisany z głowy więc nie wiem czy zadziała
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public Spawn(id){ if(is_user_alive(id)) { new szMapName[ 64 ]; get_mapname( szMapName, 63 ); if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 && contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1 { strip_user_weapons(id) } }
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 27.08.2011 13:58
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 27.08.2011 14:07
#4
Napisano 27.08.2011 14:07
#5
Napisano 27.08.2011 14:49
No, no bardzo ciekawe. Jeszcze nie wiedziałem, że dwie mapy na jednej aplikacji mogą działać równolegle.
Nie rozumiem
#6
Napisano 27.08.2011 14:54
If you can dream it, you can do it.
#7
Napisano 27.08.2011 15:02
#8
Napisano 27.08.2011 15:52
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") } public fw_TouchWeapon(weapon,id) { if (is_user_alive(id)) { new szMapName[ 64 ]; get_mapname( szMapName, 63 ); if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 || contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1) { return HAM_SUPERCEDE ; } } } public spawn(id) { set_task(2.0,"check",id) } public check(id) { new szMapName[ 64 ]; get_mapname( szMapName, 63 ); if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 || contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1 ){ new weapon = get_user_weapon(id) if(weapon==CSW_AWP || weapon ==CSW_DEAGLE) { client_cmd(id,"drop") } } }
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 27.08.2011 16:20
#10
Napisano 27.08.2011 17:06
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 28.08.2011 10:20
#12
Napisano 28.08.2011 10:36
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new g_FwdKeyValue; public plugin_precache() { g_FwdKeyValue = register_forward( FM_KeyValue, "Forward_KeyValue" ); } public Forward_KeyValue( const EntIndex, const KvdHandle ) { if ( pev_valid( EntIndex ) ) { new szClassName[ 17 ]; get_kvd( KvdHandle, KV_ClassName, szClassName, charsmax( szClassName ) ); if( equal( szClassName, "game_player_equip" ) ) { engfunc( EngFunc_RemoveEntity, EntIndex ); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; } public plugin_init() { register_plugin( "No Armoury", "1.0.0", "Arkshine" ); unregister_forward( FM_KeyValue, g_FwdKeyValue ); }
Użytkownik Ortega edytował ten post 28.08.2011 10:37
#13
Napisano 28.08.2011 18:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych