Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Efekt z War3FT - i pewnie innych modów
#1
Napisano 27.08.2011 11:18
cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
#2
Napisano 27.08.2011 11:26
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); }
#4
Napisano 27.08.2011 12:02
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { static msgScreenFade; if( !msgScreenFade ) msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") message_begin( MSG_ONE, msgScreenFade,{0,0,0},id ); write_short( (1<<12) * duration ); // Duration of fadeout write_short( (1<<12) * holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); }duration i holdtime podajesz sekundy
#6
Napisano 27.08.2011 12:16
Fades the screen. [b]Note:[/b] Duration and HoldTime is in special units. 1 second is equal to (1<<12) i.e. 4096 units. Flags (from HLSDK): FFADE_IN 0x0000 // Just here so we don't pass 0 into the function FFADE_OUT 0x0001 // Fade out (not in) FFADE_MODULATE 0x0002 // Modulate (don't blend) FFADE_STAYOUT 0x0004 // ignores the duration, stays faded out until new ScreenFade message receivedduration czas wyświetlania się efketu nie wiem jak to inaczej nazwać ile czasu od oślepienia do normalności lub on normalności do oślepienia zalezy jaka flage daszhold time czas trwania
#7
Napisano 27.08.2011 12:22
Edit.
Jakaś dokumentacja do tego jest bo w ogóle tego nie czaje i mi nie działa.
Edit.
Znalazłem jeszcze coś takiego czy to o to samo chodzi? Bo ciało funkcji PerformFade() wygląda inaczej.
http://wiki.alliedmo...t/User_messages
Użytkownik diggs edytował ten post 27.08.2011 12:44
cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
#8
Napisano 27.08.2011 16:30
#9
Napisano 27.08.2011 17:10
Mam taki kod:
public test2(id) { Display_Fade(id, 15, 14, 0x0002, 125, 125, 125, 255); } stock Display_Fade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha) { message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenfade, {0,0,0}, id); write_short((1<<12) * duration); // Duration of fadeout write_short((1<<12) * holdtime); // Hold time of color write_short(fadetype); // Fade type write_byte(red); // Red write_byte(green); // Green write_byte(blue); // Blue write_byte(alpha); // Alpha message_end(); }
Tylko chciałbym aby efekt był aż do śmierci gracza czy tam do respawnu.
cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
#10
Napisano 27.08.2011 17:29
If you can dream it, you can do it.
#12
Napisano 27.08.2011 17:42
if(!is_user_alive(id)){ return 1; }
#13
Napisano 27.08.2011 17:43
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 27.08.2011 17:47
moze tak #include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public spawn(id) { if(is_user_alive(id)) { test2(id) } } public test2(id) { Display_Fade(id, 15, 14, 0x0002, 125, 125, 125, 255); } stock Display_Fade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha) { message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenfade, {0,0,0}, id); write_short((1<<12) * duration); // Duration of fadeout write_short((1<<12) * holdtime); // Hold time of color write_short(fadetype); // Fade type write_byte(red); // Red write_byte(green); // Green write_byte(blue); // Blue write_byte(alpha); // Alpha message_end(); } public DeathMsg() { new id = read_data(2) test3(id) }
If you can dream it, you can do it.
#15
Napisano 27.08.2011 17:57
nie ma nigdzie funkcji test3 wiecc bedie blad poztym fade ma za krotki czas mozesz tam podac np
1200*(1<<12)co bedzie rowne 20 minutom
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#16
Napisano 27.08.2011 22:31
Lub od czego dokładnie jest duration i holdtime.
cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych