←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
[Poradnik PokeMod] Custom.inl

  • +
  • -
radim's Photo radim 22.08.2011

Spis:
1. Custom.inl (addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl)
a.) Zwiększenie ilości pokemonów na Pokemodzie
b.) Zwiększenie ilości itemów na Pokemodzie
c.) Zmiana zapisu plików pokemoda (SAVE_ID)
2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda

Do roboty Posted Image

1. Custom.inl
a.) Zwiększenie ilości pokemonów na Pokemodzie (ważne, gdy jak dodajemy nowe pokemony)
- wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl
- szukamy linijki
Spoiler

- zamiast 400 wpisujemy ilość ile ma się mieścić pokemonów na naszym Pokemodzie.
Skutki nie zmienienia: Gdy mamy wpisane 151 pokemonów, i będziemy chcieli dodać nowego pokemona, który id będzie miał 152, wtedy Pokemod go zignoruje i nie będzie można nim grać, ani nie będzie widoczny w pokedex, tak jakby go w ogóle nie było.
b.) Zwiększenie ilości itemów na Pokemodzie
- wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl
- szukamy linijki
Spoiler

- zamiast 200 wpisujemy ilość ile ma się mieścić itemów na naszym Pokemodzie.
Skutki nie zmienienia: Gdy mamy wpisane 100 itemów, i będziemy chcieli dodać nowy item, który będzie 101 z kolei, wtedy Pokemod go zignoruje i nie będzie można tego itemu używać, ani nie będzie widoczny w pokedex, tak jakby go w ogóle nie było, ani nie będzie dostępny w markecie i nie można będzie go kupić oraz znaleść.
c.) Zmiana zapisu plików pokemoda (SAVE_ID)
- wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;pokemon&--#62;custom.inl
- szukamy linijki
Spoiler

- zamiast "1" wpisujemy albo 0 lub 1. 0 - zapis na steamid i ip, 1 - zapis na nick

2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda
Po zmienieniu custom.inl. wchodzicie do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting. Tam znajdujecie pokemod.sma. Zaznaczacie go i trzymacie naciśnięty lewy przycisk myszy. Następnie przesuwacie pokemod.sma na compile.exe. Powinno wyskoczyć czarne okienko, nie wyłączajcie go. Możecie dopiero wyłączyć jak się już skompiluje, czyli wyskoczy coś takiego jak zaznaczone na czerwono screenie:
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Nie zwracajcie na moje wraningi, u was takie nie powinny być. Gdy już się skompiluje, należy nacisnąć enter, aby wyłączyć okienko. Następnie wchodzimy do addons&--#62;amxmodx&--#62;scripting&--#62;compiled. tam jest nowo powstały plik pokemod.amxx z waszym wybranym level'em. Należy go wgrać do addons&--#62;amxmodx&--#62;plugins, zrestartować serwer i GOTOWE.

To chyba na tyle, zapraszam do innych poradników. W razie problemów, stwórz temat a Ci na pewno pomogę.
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Edycja koloru Skilla - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Zwiększenie level'a - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Defines.inl - AMXX.pl: Support AMX Mod X

!!! UWAGA !!!
Prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania na inne fora.


Edited by radim, 10.03.2012 18:56.
Quote