←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa nie działa jak należy

Locked

  • +
  • -
Fuck TheSystem's Photo Fuck TheSystem 22.08.2011

Pomoże mi ktoś poprawić klasę? Klasa nie może podnosić broni (a miało) i tylko raz losuje bonus a nie co rundę.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Krotix's Photo Krotix 23.08.2011

Ale tylko ta klasa nie może czy ogólnie?

Jeżeli chodzi o klasę to ja nie zauważyłem błędów.
Quote

  • +
  • -
A może sma?'s Photo A może sma? 23.08.2011

krotix idź do garażu, weź młotek i walnij się w głowę. Tylko mocno - jak zrobisz to za słabo to to nic nie da... Posted Image

Łap poprawione: Wklejka #582899 | Wklej.org (powinno działać)
Quote

  • +
  • -
Fuck TheSystem's Photo Fuck TheSystem 28.08.2011

THX za pomoc. Ale nadal występują wyżej wymienione błędy

EDIT: Próbuję poprawić to z podnoszeniem broni.

Zrobiłem takie coś:

Dodałem kod z silnika odpowiedzialny za podnoszenie broni do klasy złodzieja: (Usunąłem go w silniku)

public DotykBroni(weapon, id)
{
	
	if(!ma_klase[id])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	new model[23];
	pev(weapon, pev_model, model, 22);
	if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

i usunąłem z plugin init to i dopisałem to do klasy:

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

Broń podnosi, ale od razu opuszcza (Tak, jakby się próbowało ją kupić)

Co z tym fantem zrobić? I co należy wykonać alby działało losowanie co rundę?

... Ktoś pomoże?
Edited by Fuck TheSystem, 23.08.2011 16:28.
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 28.08.2011

Przenieś ten kod z powrotem do *.sma silnika moda. Następnie zmień funkcję DotykBroni na:
public DotykBroni(weapon, id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

new model[23];
pev(weapon, pev_model, model, 22);
if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1 || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zlodziej"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

Edited by Goliath, 28.08.2011 20:58.
Quote
Locked