Na HLDS plugin działa a na serwerze nie.
Emulov. 22.08.2011
Witam. Mam pewien problem, a mianowicie zrobiłem ruletke i bron ma mieć 1 ammo.
Do ustalenia 1 ammo zrobiłem coś takiego :
I tu jest problem. Na moim HLDS gdy wylosuje deagle to dostaje 1 ammo, a gdy plugin jest na serwerze gdy sie wylosuje deagle jest 10 ammo, co jest nie tak ?
A może macie inny sposob na ustalenie 1 ammo ?
Do ustalenia 1 ammo zrobiłem coś takiego :
fm_give_item(id,"weapon_deagle"); fm_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0); fm_set_weapon_ammo(id, CSW_DEAGLE, 1);I na samym końcu :
stock fm_set_weapon_ammo(id, weapon, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1; get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if(pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; } stock fm_set_user_bpammo(id, weapon, ammo) { static offset; switch(weapon) { case CSW_AWP: offset = 377; case CSW_SCOUT, CSW_AK47,CSW_G3SG1: offset = 378; case CSW_M249: offset = 379; case CSW_M4A1, CSW_FAMAS,CSW_AUG,CSW_SG550,CSW_GALI,CSW_SG552: offset = 380; case CSW_M3, CSW_XM1014: offset = 381; case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: offset = 382; case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: offset = 383; case CSW_DEAGLE: offset = 384; case CSW_P228: offset = 385; case CSW_GLOCK18, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_ELITE: offset = 386; case CSW_FLASHBANG: offset = 387; case CSW_HEGRENADE: offset = 388; case CSW_SMOKEGRENADE: offset = 389; case CSW_C4: offset = 390; default: return; } set_pdata_int(id, offset, ammo, 5); }
I tu jest problem. Na moim HLDS gdy wylosuje deagle to dostaje 1 ammo, a gdy plugin jest na serwerze gdy sie wylosuje deagle jest 10 ammo, co jest nie tak ?
A może macie inny sposob na ustalenie 1 ammo ?
dasiek
22.08.2011
może modułu nie masz odblokowanego? spróbuj
(na codzie to działa)
a zamiast stock fm_set_user_bpammo(id, weapon, ammo)
masz już gotowe w funie (bodajże) set_user_bpammo
stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0) if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
(na codzie to działa)
a zamiast stock fm_set_user_bpammo(id, weapon, ammo)
masz już gotowe w funie (bodajże) set_user_bpammo