←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Hp, int, kondycja w HUD

Locked

Kolar`.'s Photo Kolar`. 21.08.2011

Witam. Gdzieś na forum widziałem, że jak gracz nie żyje, i patrzy na innego gracza, to widzi ilość jego inteligencji, wytrzymalosci itp. Lecz nie moge tego znaleźć. Możecie mi podać link do tego lub gotową funkcje w HUD ?
Quote

  • +
  • -
A może sma?'s Photo A może sma? 21.08.2011

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

[...]

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

[...]

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Łapiesz?
Edited by A może sma?, 21.08.2011 23:12.
Quote

Kolar`.'s Photo Kolar`. 21.08.2011

Yes. +

I jeszcze jedno, żeby nowego tematu nie tworzyć. Zamiast ilość doświadczenia 21321/424232 było np. 30%. Jak na diablo, Da się tak zrobić?
Quote

  • +
  • -
ParadisO's Photo ParadisO 21.08.2011

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

[...]

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new dosw=(doswiadczenie_gracza[target] * 100) / PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

[...]

return PLUGIN_CONTINUE;
}


spróbuj tego, nie testowałem
Quote

  • +
  • -
A może sma?'s Photo A może sma? 21.08.2011

W zmiennych globalnych daj
new proc_doswiadczenie_gracza[33];

Gdzieś w tym publicu (nad set_hudmessage) daj:
doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
proc_doswiadczenie_gracza[target] = floatround(doswiadczenie_gracza[target]/PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), floatround_floor)*100


No i wyświetlenie:
 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nProcentowy exp : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], proc_doswiadczenie_gracza[target]);


Powinno działać
Edited by A może sma?, 21.08.2011 23:11.
Quote

Bl4dy04's Photo Bl4dy04 22.08.2011

Zrobi mi to ktos bo nie moge skomplikowac Daje ++

Attached Files

Quote

Kolar`.'s Photo Kolar`. 22.08.2011

Zaraz sprawdze.

Dodano 22 sierpień 2011 - 09:06:
Paradiso:

Błędy przy kompilacji w tej linijce:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: GoldShoot.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(796) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(797) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1258) : error 017: undefined symbol "dosw"
QTM_CodMod.sma(1258) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1258) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1258) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(1258) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1258) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Dodano 22 sierpień 2011 - 09:11:
A może sma, również tego nie potrafię zrobić. Też przy kompilacji errory. Mógł byś dać gotowe .sma ?
Quote

  • +
  • -
ElonI.'s Photo ElonI. 22.08.2011

W tym kodzie jest błąd, mianowicie to: "[...]", dlatego wam to nie działa ;D
Ale na prośbę autora tematu, daję gotowca.

Attached Files


Edited by LordzikPaw, 22.08.2011 09:53.
Quote

  • +
  • -
ParadisO's Photo ParadisO 22.08.2011

Dałem [...] bo tak było w 2 poście, a ja skopiowałem i przerobiłem
Quote

Kolar`.'s Photo Kolar`. 22.08.2011

public PokazInformacje(id) 
{
        id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
     
        
        if(!is_user_alive(id))
        {
                new target = pev(id, pev_iuser2);
                new dosw=(doswiadczenie_gracza[target] * 100) /  PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
                
                if(!target)
                        return PLUGIN_CONTINUE;
                
                set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: GoldShoot.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public PokazReklame(id)
{

A gdzie druga linijka HUDMESSAGE ? o.0

Dodano 22 sierpień 2011 - 11:55:
Ok, już sobie poradziłem. Ale exp procentowy ? A może sma, pomógł byś ?

Dodano 23 sierpień 2011 - 07:43:
Odświeżam
Quote
Locked