Problem ze sklepem biohazard
Criss
20.08.2011
Witam, otóż napisałem sklep do biohazard ale mam problemy nie pamiętam jak się ustawiało aby grawitacja znikała po 15 sek. Zamieszczam kod:
Użytkownik Criss edytował ten post 20.08.2011 10:35
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "skelp" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "Criss" new cena public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sklep", "menu") } public menu(id) { new menu = menu_create("\wSklepik By Criss:", "wybieranie") menu_additem(menu, "\wGranat Zamrazajacy" ,"1", 0); menu_additem(menu, "\wGranat Podpalajacy","2", 0); menu_additem(menu, "\wKrowa" ,"3", 0); menu_additem(menu, "\wKAMPA CT", "4", 0); menu_additem(menu, "\wKAMPA TT", "5", 0); menu_additem(menu, "\Grawitacja(15sek.)", "6", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu) } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) new kasa = cs_get_user_money(id) switch(key) { case 1: { cena = 1000 if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[Sklepi] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") return PLUGIN_HANDLED } if(kasa >= cena) { give_item(id, "weapon_flashbang") } } case 2: { cena = 1000 if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") return PLUGIN_HANDLED } if(kasa >= cena) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } } case 3: { cena = 5000 if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") } if(kasa >= cena) { give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id,"ammo_556nato") } } case 4: { cena = 7000 if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") } if(kasa >= cena) { give_item(id, "weapon_sg550"); give_item(id,"ammo_556nato") } } case 5: { cena = 7000 if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") } if(kasa >= cena) { give_item(id, "weapon_g3sg1"); give_item(id,"ammo_762nato") { case 6: } cena = 6000 if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") } if(kasa >= cena) { } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Criss edytował ten post 20.08.2011 10:35
A może sma?
20.08.2011
Nie żebym coś mówił, ale tylko 2 pierwsze kejsy są dobrze wykonane - reszta pozwoli na kupno itemu pomimo śmierci
Criss
20.08.2011
Aha. Możecie mi powiedzieć jak to zrobić ? żeby nie kupić danego przedmiotu po śmierci.
PS: Poprawiłem
a i jeszcze jedno mógłby ktoś jeszcze rzucić na to okiem ? zamieszczam sma
Użytkownik Criss edytował ten post 20.08.2011 16:33
PS: Poprawiłem
a i jeszcze jedno mógłby ktoś jeszcze rzucić na to okiem ? zamieszczam sma
Załączone pliki
Użytkownik Criss edytował ten post 20.08.2011 16:33
Nomaf
20.08.2011
cena = 1000
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepi] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= cena)
{
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
cena = 5000
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
if(kasa >= cena)
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato")
}
Porównaj. W pierwszym i drugim masz return Plugin_handled a w reszcie nie, po prostu dopisz to do każdego
Criss
20.08.2011
Ja to zrobiłem jeszcze wcześniej. To looknie ktoś mi na ten drugi sklep ?
Użytkownik Criss edytował ten post 20.08.2011 17:07
Użytkownik Criss edytował ten post 20.08.2011 17:07
Nomaf
20.08.2011
Sprawdzałem, da się. W jaki sposób kompilujesz, lokalnie czy przez przeglądarkę?
Nomaf
20.08.2011
Tak to nie, tylko kompilacja lokalna. W folderze include muszisz mieć plik biohazard.inc i colorchat.inc. Tu w tym kompilatorze są same podstawowe includy.
Trzymaj skompilowane:
sklep.amxx 13,89 KB 6 Ilość pobrań
@down, możliwe, że jest colorchat, ale biohazard nie, nigdy nie korzystam z tego kompilatora
Użytkownik Nomaf edytował ten post 20.08.2011 18:18
Trzymaj skompilowane:
sklep.amxx 13,89 KB 6 Ilość pobrań
@down, możliwe, że jest colorchat, ale biohazard nie, nigdy nie korzystam z tego kompilatora
Użytkownik Nomaf edytował ten post 20.08.2011 18:18
A może sma?
20.08.2011
ColorChat jest w kompilatorze online
Nie ma co prawda wszystkich includów, ale większość jest. Np. taki codmod.inc
Użytkownik A może sma? edytował ten post 20.08.2011 18:15
Nie ma co prawda wszystkich includów, ale większość jest. Np. taki codmod.inc
Użytkownik A może sma? edytował ten post 20.08.2011 18:15