Mam sytuacje gdzie każdy gracz po wejściu ma mieć utworzoną tablice o X elementach w której przechowywane będą dane typu int. Kiedy wiadomo ile jest elementów można to zrobić w taki sposób:
new g_PlayerArray[MAXPLAYER][X];Teraz pytanie jak to zrobić jeśli ilość elementów tablicy dla każdego gracza jest znana dopiero po rozpoczęciu pluginu?
Myślałem nad czymś takim:
new Array:g_PlayerArray[MAXPLAYER]; public client_connect(id) { g_PlayerArray[id] = ArrayCreate(1, X); }Ale czy sposób wyżej będzie działał, wydaje mi się że nie ale to tak na chłopski rozum.
Może macie jakiś pomysł jak to zrobić, myślałem też nad tym aby każdy gracz miał inną nazwę zmiennej, przykład:
new g_PlayerArray_1; new Arrayg_PlayerArray_2; new Arrayg_PlayerArray_3; new Arrayg_PlayerArray_4; new Arrayg_PlayerArray_5;A potem przy połączaniu gracza tworzona była by tablica dynamiczna której adres przechowywany byłby w takiej zmiennej, ale jak połączyć id gracza z numerem tej zmiennej? Z tego co pamiętam w PHP można tworzyć nazwę zmiennej z wykorzystaniem innej zmiennej ale obawiam się że tutaj czegoś takiego nie ma.
Proszę o jakąś rade w tej kwestii.