←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

DeathMsq Licznik HE

Zablokowany

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 17.08.2011

Witam mam problem nie działa mi licznik zabójstw z he
public DeathMsg()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

headshot=read_data(3);

fragi[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

if(equal(weapon, "knife"))
Knife[attacker]++;
if(headshot) KnifeHS[attacker]++;

if(equal(weapon, "hegrenade"))
HE[attacker]++;

if(equal(weapon, "deagle"))
Deagle[attacker]++;

//SprawdzCzyItem(attacker)

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 17.08.2011

Próbowałeś zamienić:
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

Na:
read_data(4,weapon,63)


Nie mam pewności czy to coś da.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 17.08.2011

błędu w kodzie nie widzę tu masz z poprawiona tabulacja
public DeathMsg()
{
	new headshot,attacker=read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	headshot=read_data(3);
	
	fragi[attacker]++;
	if(headshot) HS[attacker]++;
	
	new weapon[64]
	read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
	
	if(equal(weapon, "knife")){
		Knife[attacker]++;
		if(headshot) KnifeHS[attacker]++;
	}
	
	if(equal(weapon, "hegrenade"))
		HE[attacker]++;
	
	if(equal(weapon, "deagle"))
		Deagle[attacker]++;
	
	//SprawdzCzyItem(attacker)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 17.08.2011

No to w takim razie czemu nie nalicza ; /
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 17.08.2011

Bo może błąd leży w innym miejscu?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 17.08.2011

sprawdź co ci się bedzię wyswietlać na czacie przy zabiciu z he
public DeathMsg()
{
	new headshot,attacker=read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	headshot=read_data(3);
	
	fragi[attacker]++;
	if(headshot) HS[attacker]++;
	
	new weapon[64]
	read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
	
	client_print(attacker,3,"%s",weapon);
	
	if(equal(weapon, "knife")){
		Knife[attacker]++;
		if(headshot) KnifeHS[attacker]++;
	}
	
	if(equal(weapon, "hegrenade"))
		HE[attacker]++;
	
	if(equal(weapon, "deagle"))
		Deagle[attacker]++;
	
	//SprawdzCzyItem(attacker)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 17.08.2011

ja mam taki licznik
public PokazHE(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
show_hudmessage(id, "Zabic z HE:[%i/10]", HE[id])
tutorMake(id,TUTOR_BLUE,0.0,"Zabic z HE:[%i/10]", HE[id])
}
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 17.08.2011

A co się pokazuje na czacie przy kodzie, który podał Dark?
Odpowiedz

Dwdov - zdjęcie Dwdov 17.08.2011

Klasa bytu granatu to "grenade" do każdego granatu :P

if(equal(weapon, "hegrenade"))

Tu zmień hegrenade na grenade


Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 18.08.2011

No dzięki stary + dla ciebie.
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 18.08.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany