DeathMsq Licznik HE
ELOS
17.08.2011
Witam mam problem nie działa mi licznik zabójstw z he
public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; headshot=read_data(3); fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) if(equal(weapon, "knife")) Knife[attacker]++; if(headshot) KnifeHS[attacker]++; if(equal(weapon, "hegrenade")) HE[attacker]++; if(equal(weapon, "deagle")) Deagle[attacker]++; //SprawdzCzyItem(attacker) return PLUGIN_CONTINUE; }
Fili:P
17.08.2011
Próbowałeś zamienić:
Na:
Nie mam pewności czy to coś da.
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
Na:
read_data(4,weapon,63)
Nie mam pewności czy to coś da.
DarkGL
17.08.2011
błędu w kodzie nie widzę tu masz z poprawiona tabulacja
public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; headshot=read_data(3); fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) if(equal(weapon, "knife")){ Knife[attacker]++; if(headshot) KnifeHS[attacker]++; } if(equal(weapon, "hegrenade")) HE[attacker]++; if(equal(weapon, "deagle")) Deagle[attacker]++; //SprawdzCzyItem(attacker) return PLUGIN_CONTINUE; }
DarkGL
17.08.2011
sprawdź co ci się bedzię wyswietlać na czacie przy zabiciu z he
public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; headshot=read_data(3); fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) client_print(attacker,3,"%s",weapon); if(equal(weapon, "knife")){ Knife[attacker]++; if(headshot) KnifeHS[attacker]++; } if(equal(weapon, "hegrenade")) HE[attacker]++; if(equal(weapon, "deagle")) Deagle[attacker]++; //SprawdzCzyItem(attacker) return PLUGIN_CONTINUE; }
ELOS
17.08.2011
ja mam taki licznik
public PokazHE(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); show_hudmessage(id, "Zabic z HE:[%i/10]", HE[id]) tutorMake(id,TUTOR_BLUE,0.0,"Zabic z HE:[%i/10]", HE[id]) }
Dwdov 17.08.2011
Klasa bytu granatu to "grenade" do każdego granatu
Tu zmień hegrenade na grenade
if(equal(weapon, "hegrenade"))
Tu zmień hegrenade na grenade
Adminek AMXX.PL 18.08.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL