więcej niż 1 HE
Barto_12_SAS
15.08.2011
Witam - mam pytanie raczej proste - jak zrobić , żeby mieć więcej niż 1 HE podczas rundy dla klasy , bo jak do case klasy wpisywałem np. 3 razy give_item(id, weapon_hegrenade ...
To był 1 granat , ale jka się odbił od czegoś to miał 3x dmg
To był 1 granat , ale jka się odbił od czegoś to miał 3x dmg
Barto_12_SAS
15.08.2011
A jka chciałbym 3 , czy4 HE , to zmienić tę "2" , czy kopiowiać tą linie i tylko cyfrę zmieniać ?
Barto_12_SAS
17.08.2011
Ok , zrobiłem tak jak napisałes , ale zamiast 5 HE , dostaje teraz każda klasa 2 FB
Nomaf
17.08.2011
Bo trzeba jeszcze hud zresetować.
W plugin_init() daj:
W kodzie gdzieś:
Teraz jak chcesz gdzieś wymusić ustawienie tej ilości, to wywołujesz ResetHUD(id). Normalnie to przy spawnie się resetuje, ale warto to dać przy WybierzKlase_Handle, przy ostatnim bloku, przed return PLUGIN_CONTINUE i w tym bloku po Odrodzenie(id).
Użytkownik Nomaf edytował ten post 17.08.2011 10:26
W plugin_init() daj:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
W kodzie gdzieś:
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);
public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 10);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Teraz jak chcesz gdzieś wymusić ustawienie tej ilości, to wywołujesz ResetHUD(id). Normalnie to przy spawnie się resetuje, ale warto to dać przy WybierzKlase_Handle, przy ostatnim bloku, przed return PLUGIN_CONTINUE i w tym bloku po Odrodzenie(id).
Użytkownik Nomaf edytował ten post 17.08.2011 10:26