←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

więcej niż 1 HE

Zablokowany

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 15.08.2011

Witam - mam pytanie raczej proste - jak zrobić , żeby mieć więcej niż 1 HE podczas rundy dla klasy , bo jak do case klasy wpisywałem np. 3 razy give_item(id, weapon_hegrenade ...

To był 1 granat , ale jka się odbił od czegoś to miał 3x dmg
Odpowiedz

Dwdov - zdjęcie Dwdov 15.08.2011

Daj jednego HE i później

cs_set_user_bpammo(id , CSW_HEGRENADE , 2);



Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 15.08.2011

A jka chciałbym 3 , czy4 HE , to zmienić tę "2" , czy kopiowiać tą linie i tylko cyfrę zmieniać ?
Odpowiedz

Dwdov - zdjęcie Dwdov 15.08.2011

Trudno pomyslec/sprawdzic ehhh... Tak zmieniasz 2 na liczbe granatow
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 17.08.2011

Ok , zrobiłem tak jak napisałes , ale zamiast 5 HE , dostaje teraz każda klasa 2 FB :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Nomaf - zdjęcie Nomaf 17.08.2011

Bo trzeba jeszcze hud zresetować.
W plugin_init() daj:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


W kodzie gdzieś:
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);

public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 10);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Teraz jak chcesz gdzieś wymusić ustawienie tej ilości, to wywołujesz ResetHUD(id). Normalnie to przy spawnie się resetuje, ale warto to dać przy WybierzKlase_Handle, przy ostatnim bloku, przed return PLUGIN_CONTINUE i w tym bloku po Odrodzenie(id).
Użytkownik Nomaf edytował ten post 17.08.2011 10:26
Odpowiedz
Zablokowany