Menu - powrót do poprzedniej strony
A może sma?
13.08.2011
Siema.
Mam takie pytanie: da radę po wyborze opcji XYZ z menu (nowy styl) zamiast "wracać" na 1. stronę, pozostawało na aktualnej?
Mam takie pytanie: da radę po wyborze opcji XYZ z menu (nowy styl) zamiast "wracać" na 1. stronę, pozostawało na aktualnej?
Goliath
13.08.2011
Tak, da się to zrobić. Oto przykładowe menu, napisane na szybko :
public TestMenu(id, page)
{
new menu = menu_create("Test", "TestMenu_Handler");
for(new i=0; i<19; i++)
{
new txt[4];
num_to_str(i, txt, 3);
menu_additem(menu, txt);
}
menu_display(id, menu, page);
}
public TestMenu_Handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
new page;
page = item/7;
client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje %i na stronie %i.", item, page);
menu_destroy(menu);
TestMenu(id, page);
return PLUGIN_HANDLED;
}
DarkGL
13.08.2011
takie coś też powinno przejść
public TestMenu(id, page) { new menu = menu_create("Test", "TestMenu_Handler"); for(new i=0; i<19; i++) { new txt[4]; num_to_str(i, txt, 3); menu_additem(menu, txt); } menu_display(id, menu, page); } public TestMenu_Handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED } new page; page = item/7; client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje %i na stronie %i.", item, page); menu_display(id,menu,page) return PLUGIN_HANDLED; }
A może sma?
14.08.2011
Kurde
Chciałem zrobić by po wyborze klasy, której chcemy wyświetlić opis po kliknięciu czegokolwiek wracało na stronę, na której byliśmy - aktualnie wraca na 1.
Jednak troszkę mnie to przerosło, bo nie mogę dojść na jakiej zasadzie pokazywane jest menu po kliknięciu czegokolwiek
No i zauważyłem, że opis klas wyświetlany jest jak stare menu a nie nowe, co komplikuje troszkę sprawę...
Pomożecie?
Użytkownik A może sma? edytował ten post 14.08.2011 17:51
Chciałem zrobić by po wyborze klasy, której chcemy wyświetlić opis po kliknięciu czegokolwiek wracało na stronę, na której byliśmy - aktualnie wraca na 1.
Jednak troszkę mnie to przerosło, bo nie mogę dojść na jakiej zasadzie pokazywane jest menu po kliknięciu czegokolwiek
No i zauważyłem, że opis klas wyświetlany jest jak stare menu a nie nowe, co komplikuje troszkę sprawę...
public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Pomożecie?
Użytkownik A może sma? edytował ten post 14.08.2011 17:51