Kapitan nie odbija pocisków
Karaj 13.08.2011
Witam
Proszę o naprawienie tej klasy bo nie odbija trzech pocisków tylko redukuje hp
Za wszelką pomoc przewidziane są +
Pozdrawiam
Proszę o naprawienie tej klasy bo nie odbija trzech pocisków tylko redukuje hp
Za wszelką pomoc przewidziane są +
Pozdrawiam
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new pozostale_strzaly[33]; new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]"; new const opis[] = "Odbija 3 pocistki w rundzie"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; pozostale_strzaly[id] = 3; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 3;
Karaj 13.08.2011
sry nie redukuje. Tylko jak ktoś ma perk AWP Snajper i strzeli z awp w kapitana to czasami zadaje obrazenia a czasami nie
Karaj 13.08.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "AWP Snajper"; new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
DarkGL
13.08.2011
daj tak
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "AWP Snajper"; new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(this))+1.0) return HAM_HANDLED; }
Karaj 13.08.2011
ok dzięki:) po zmianie mapy spawdze czy działa
Dodano 14 sierpień 2011 - 07:29:
działa, ale jeszcze gry snajper strzeli w kapitana też tak sie dzieje.
sma w załaczniku:)
Dodano 14 sierpień 2011 - 10:03:
jest poczatek rundy, strzeli do mnie snajper w glowe to zamiast odbic strzal zeby nie zadalo obrazen to dostaje 200+ w glowe...
Dodano 15 sierpień 2011 - 10:56:
darku pomożesz?
Dodano 14 sierpień 2011 - 07:29:
działa, ale jeszcze gry snajper strzeli w kapitana też tak sie dzieje.
sma w załaczniku:)
Dodano 14 sierpień 2011 - 10:03:
jest poczatek rundy, strzeli do mnie snajper w glowe to zamiast odbic strzal zeby nie zadalo obrazen to dostaje 200+ w glowe...
Dodano 15 sierpień 2011 - 10:56:
darku pomożesz?