Łatwiejszy Opis Klas
Koniarek 13.08.2011
Siemka!
Pokaze wam dzisiaj jak dodac Łatwiejszy opis Klas
Wiec do Dziela!
Szukasz:
#define MAX_FLASH
Dajesz Pod:
#define NOWY_OPIS
//#define STARY_OPIS
I teraz jak chcesz wlaczyc Nowy Opis to zostawisz tak jak jest a jak chcesz ten Stary to przed #define NOWY_OPIS dajesz //
Teraz szukasz swojej tabeli Expa i nad Nią dajesz:
Spoiler
Instrukcja jak dodac New Opis:
Szukasz
Spoiler
Teraz szukasz:
register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
I zamieniasz na:
#if defined STARY_OPIS
register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
#endif
#if defined NOWY_OPIS
register_clcmd("say /klasy","Nowy_Opis")
#endif
Nastepnie szukasz:
public show_menu_klasy(id)
I dajesz przed:
#if defined STARY_OPIS
Dalej w tym samym publicu szukasz:
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
I za
}dajesz
#endif
I na koniec .sma DiabloModa dajesz:
Spoiler
Jest to opis z Slynnego CoD Moda
Ja tylko to przerobilem na DiabloModa i Dodalem pare #define
Nakazuje Dodawania na inne fora ale z tym oto pod pisem:
Spoiler
Sorka zapomnialem dac .sma i .amxx
Załączone pliki
Użytkownik M4A1 edytował ten post 13.08.2011 05:14
Stachuu :D ??
13.08.2011
na początek
w formie tabeli
tylko pamiętać aby dodać opis_klas[][] tego co up
ale lapaj +
#define ILE_KLAS x ------- ile mamy klas +1 none
public Nowy_Opis(id) { static motd[1550],header[100],len len = 0 // Table i background len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<body bgcolor=#000000 text=#FFB000>") len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<center><table width=700 border=1 cellpadding=4 cellspacing=4>") len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<tr><td>Klasa</td><td>Umiejetnosc</td></tr>") //Title formatex(header,sizeof header - 1,"Umiejetnosci klas") for(new i = 0;i<ILE_KLAS;i++){ len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<tr><td>%s</td><td>%i</td></tr>",Race[i],opis_klas[i]) } len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"</table>") show_motd(id,motd,header) }
w formie tabeli
tylko pamiętać aby dodać opis_klas[][] tego co up
ale lapaj +
Juma
13.08.2011
Rodem z COD Mod'a .
Co do czego to plusik i tak poleci, bo zawsze się może przydać
Co do czego to plusik i tak poleci, bo zawsze się może przydać
KariiO
13.08.2011
Ja mam w innym pluginie i co prawda muszę sobie edytować pliki textowe ale dla mnie jakoś to wygodniej
Użytkownik KariiO edytował ten post 29.10.2011 20:37
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Opis Klas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KariiO"
new Race[13][18] = {"Brak","Vampir", "Bandyta","Paladyn", "Elf","Zielarz","Rycerz", "Dzikus", "Lowca Glow", "Straznik", "Asasyn", "Zabojca", "Templariusz"}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasy","select_class")
}
public select_class(id)
{
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new text[512]
new menu = menu_create("Wybierz opis klasy :","menu_klashandle")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
for(new i=1;i<sizeof Race;i++)
{
formatex(text, 511,"\w%s",Race[i])
menu_additem(menu,text)
}
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_klashandle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
show_motd(id, "Vampir.txt", "Opis Vampira")
}
case 1:
{
show_motd(id, "Bandyta.txt", "Opis Bandyty")
}
case 2:
{
show_motd(id, "Paladyn.txt", "Opis Paladyna")
}
case 3:
{
show_motd(id, "Elf.txt", "Opis Elfa")
}
case 4:
{
show_motd(id, "Zielarz.txt", "Opis Zielarza")
}
case 5:
{
show_motd(id, "Rycerz.txt", "Opis Rycerza")
}
case 6:
{
show_motd(id, "Dzikus", "Opis Dzikusa")
}
case 7:
{
show_motd(id, "Lowca.txt", "Opis Lowcy Glow")
}
case 8:
{
show_motd(id, "Straznik.txt", "Opis Straznika")
}
case 9:
{
show_motd(id, "Asasyn.txt", "Opis Asasyna")
}
case 10:
{
show_motd(id, "Zabojca.txt", "Opis Zabojcy")
}
case 11:
{
show_motd(id, "Templariusz.txt", "Opis Templariusza")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik KariiO edytował ten post 29.10.2011 20:37