Problem z wytrzymałością Itemu
Buźka :O
12.08.2011
Witam mam problem z wytrzymałością gdyż dostanę NOWY item to po śmierci go tracę Może mi ktoś powiedzieć co źle zrobiłem
Na 5tyk
12.08.2011
W public DajPrzedmiot(id, przedmiot), szukamy
I dodajemy:
Liczba na końcu to ile wytrzymałości na początku zdobycia itemu.
switch(przedmiot)
I dodajemy:
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
Liczba na końcu to ile wytrzymałości na początku zdobycia itemu.
alc0
12.08.2011
W
Dzięki temu po śmierci twoja wytrzymałość itemu spada o 10-30. A nie od razu.
public Death()dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { new zniszcz = random_num(10,30) if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz >= 0) { wytrzymalosc_itemu[id] -= zniszcz; } if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz > 0) { client_print(id, print_chat, "[Cod] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]); } else { client_print(id, print_chat, "[Cod] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); UsunPrzedmiot(id); } }
Dzięki temu po śmierci twoja wytrzymałość itemu spada o 10-30. A nie od razu.
Buźka :O
12.08.2011
No to mam ustawione ,ze co 10...
Dodano 12 sierpień 2011 - 12:56:
Zrobione.
Dodano 12 sierpień 2011 - 12:56:
Zrobione.
Adminek AMXX.PL 12.08.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL