←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pisz po x sec nie wiem jak inaczej nazwać.

Zablokowany

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 12.08.2011

Witam nie wiem za bardzo jak to nazwać ale zależy mi na czymś takim żeby to nie było wyświetlane równocześnie.
client_print(id, print_chat, "Doskonale, Dziekuje ci!")
client_print(id, print_chat, "No nie! Ukradli mi moje naboje! co ja teraz zrobie! Nie mam jak przetestowac czy moja kamizelka jest wystarczajaco mocna.")
client_print(id, print_chat, "proszę, zdobadz dla mnie Gumowe Naboje, będę bardzo wdzieczny.")
Chce aby każdy client print był pisany 3sec po pierwszym czyli

1 wywołanie funkcji (czyli od razu)
Tekst 1
odczekaj 3 sekundy
Teskt 2
odczekaj 3 sekundy
tekst 3
No i teraz widnieje mi tu problem ponieważ dużo publiców trzeba zastosować aby wykonać to funkcją set task da się zrobić to jakaś inaczej ?
Proszę o szybką odpowiedź za każda sensowną odp. daje +
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 12.08.2011

Możesz zrobić z wait
oto przykład
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

#define WAIT2 "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}
public client_connect(id)
{
client_print(id, print_chat, "Doskonale, Dziekuje ci! , WAIT2 , No nie! Ukradli mi moje naboje! co ja teraz zrobie! Nie mam jak przetestowac czy moja kamizelka jest wystarczajaco mocna , WAIT2 , Prosze, zdobadz dla mnie Gumowe Naboje, bede bardzo wdzieczny.,")
}
A tu z taskiem ;]
client_print(id, print_chat, "Doskonale, Dziekuje ci!")
set_task(3.0,"Test2",id)
public Test2(id)
{
client_print(id, print_chat, "No nie! Ukradli mi moje naboje! co ja teraz zrobie! Nie mam jak przetestowac czy moja kamizelka jest wystarczajaco mocna.")
set_task(3.0,"Test3",id)
}
public Test3(id)
{
client_print(id, print_chat, "Prosze, zdobadz dla mnie Gumowe Naboje, bede bardzo wdzieczny.")  
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 12.08.2011 08:31
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 12.08.2011

Gdy zrobię z wait będzie tworzyło w nowej linijce czy w tej samej ?
Oraz na jakiej zasadzie działa te wait, czy da się ustawić określoną prze mnie ilość czasu.
Użytkownik ELOS edytował ten post 12.08.2011 08:43
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 12.08.2011

Będzie w tej samej ale chyba wiesz jak zrobić od nowej ;]
co do wait to juz na serwie musisz sobie sprawdzić ile trwa wait ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 12.08.2011

Jak sprawdzić wait i czy zadziała w taki sposób

#define WAITS "wait;wait;wait;wait;"
lub
alias "wait5" "wait; wait; wait; wait; wait;"
alias "wait10" "wait5; wait5;"
i
client_print(id, print_chat, "asd")
WAITS;
client_print(id, print_chat, "dsa")
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 12.08.2011

Zrób tak :
client_print(id, print_chat, "Doskonale, Dziekuje ci!\n , WAIT2 , No nie! Ukradli mi moje naboje! co ja teraz zrobie! Nie mam jak przetestowac czy moja kamizelka jest wystarczajaco mocna \n, WAIT2 , Prosze, zdobadz dla mnie Gumowe Naboje, bede bardzo wdzieczny.,")
Gdzie \n to nowa linia
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 12.08.2011 08:54
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 12.08.2011

Dzięki przetestuje.
edit: jak sprawdzić ile trwa wait na moim serwerze?
edit2: Czy zamiast \n nie daje się ^n ? xD
Użytkownik ELOS edytował ten post 12.08.2011 08:59
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 12.08.2011

Zrób sobie na razie 2 wait prosty plugin i odlicz ile trwa to wait innego sposobu nie widzę ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 12.08.2011

Rozumiem, przeczytaj 2 edita up. xD
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 12.08.2011

Sorki powaliło mi się z c++ :D
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 12.08.2011

A jednak ; p Dobra to wszystko dziękuje ; p
Odpowiedz

Dwdov - zdjęcie Dwdov 12.08.2011

Wait trwa tyle ile 1 fps na serwerze. Dodatkowo - litości. Waity wykonane u gracza nic nie dadzą, tylko po stronie serwera. I jeżeli już to do waitów server_cmd/client_cmd. Chyba że server nie obsługuje waitów. W ogóle to raczej i tak nie będzie działać - nie chce mi się sprawdzać. Wait zostanie wpisany normalnie do konsoli servera i co z tego? To nie zatrzyma wykonywania sie funkcji na x czasu.
Użytkownik Dawedov edytował ten post 12.08.2011 09:25
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 12.08.2011

3 publiki
W każdym 1 linijka + task na 3 sek do napisania następnej linijki
Odpowiedz

  • +
  • -
vaverix - zdjęcie vaverix 12.08.2011

Proszę, nie, nie piszcie takich głupot bo nie da się tego czytać...

I to jeszcze często się zdarza, że to Support Team. Ratujcie mnie. Proponowałbym, żeby w support team był ktoś, kto na prawdę się na tym zna...

Chociażby coś takiego:

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "1 2 3"
#define VERSION "0.01"
#define AUTHOR "vaverix"

new step[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
}

public client_connect(id)
	set_task(3.0, "display_msg", id);

public client_disconnect(id)
	step[id] = 0;

public display_msg(id)
{
	switch(step[id])
	{
		case 0:
		{
			client_print(id, print_chat, "No nie! Ukradli mi moje naboje!");
			set_task(3.0, "display_msg", id);
		}
		case 1:
		{
			client_print(id, print_chat, "proszę, zdobadz dla mnie Gumowe Naboje...");
			set_task(3.0, "display_msg", id);
		}
		case 2: client_print(id, print_chat, "Doskonale, Dziekuje ci!");
	}
	step[id]++;
}

Użytkownik vaverix edytował ten post 12.08.2011 14:36
Odpowiedz
Zablokowany