Tekst na dźwięk
Ircu
11.08.2011
Witam. Otóż chciałbym aby w kodzie (raczej jego kawałku ), który zamieszczam niżej znalazły się modyfikacje:
a) Każdy może używać dźwięków,
Gdy ktoś już go użyje trzeba odczekać 5 sek. by móc ponownie (anty spam),
c) Po wpisaniu "/cisza" gracz nie będzie słyszał tych dźwięków.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
Edited by Ircu, 11.08.2011 22:52.
a) Każdy może używać dźwięków,
Gdy ktoś już go użyje trzeba odczekać 5 sek. by móc ponownie (anty spam),
c) Po wpisaniu "/cisza" gracz nie będzie słyszał tych dźwięków.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Tekst Na Dzwiek"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Inferno"
#define FLAG ADMIN_LEVEL_B
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /doh","doh")
register_clcmd("say_team /doh","doh")
register_clcmd("say /haha","haha")
register_clcmd("say_team /haha","haha")
}
public doh(id)
{
if( get_user_flags(id) & FLAG)
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/doh")
}
public haha(id)
{
if( get_user_flags(id) & FLAG)
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/haha")
}
public plugin_precahce()
{
precache_generic("sound/misc/doh.wav")
precache_generic("sound/misc/haha.wav")
}
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
Edited by Ircu, 11.08.2011 22:52.
sebul
12.08.2011
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Tekst Na Dzwiek"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
#define FOLDER "misc"
#define NO_SPAM 5.0 // czas przez jaki gracz nie moze ponownie odtworzyc dzwieku
new const g_say[][] = {
"/doh",
"/haha",
"/heh" // po przecinku dodajemy nowe dźwięki
}
new bool:g_hear[33],
bool:g_notspam[33],
g_maxplayers,
g_num_say;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say", "sayhook");
register_clcmd("say_team", "sayhook");
g_maxplayers = get_maxplayers();
g_num_say = sizeof(g_say);
}
public plugin_precache() {
new prec[48];
for(new i=0; i<sizeof(g_say); ++i) {
formatex(prec, 47, "sound/%s%s.mp3", FOLDER, g_say[i]);
precache_generic(prec);
}
}
public client_connect(id) {
g_hear[id] = true;
g_notspam[id] = false;
}
public sayhook(id) {
new info[32];
read_argv(1, info, 31);
if(equal(info, "/cisza")) {
g_hear[id] = !g_hear[id];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(g_notspam[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
for(new a=0; a<g_num_say; ++a) {
if(equal(info, g_say[a])) {
for(new i=1; i<=g_maxplayers; ++i) {
if(is_user_connected(i) && g_hear[i])
client_cmd(i, "mp3 play sound/%s%s", FOLDER, g_say[a]);
}
g_notspam[id] = true;
set_task(NO_SPAM, "spam_off", id);
break;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public spam_off(id)
g_notspam[id] = false;
Muzyka musi być w formacie mp3, no i nazwa pliku musi być taka sama jak tekst, którym się ten plik odtwarza. Nie testowałem, to też nie wiem czy działa.
Ircu
12.08.2011
Nie jestem w stanie tego sprawdzić. Teraz wychodzę, a po południu idę po nowego PCta, więc tak wieczorkiem się odezwę czy działa.
Dzięki za pomoc.
@UP
Wszystko ładnie działa, tylko w tym momencie muszę szukać innych dźwięków.
Leci duży plusik. Można zamknąć.
Edited by Ircu, 14.08.2011 16:00.
Dzięki za pomoc.
@UP
Wszystko ładnie działa, tylko w tym momencie muszę szukać innych dźwięków.
Leci duży plusik. Można zamknąć.
Edited by Ircu, 14.08.2011 16:00.
sebul
14.08.2011
A czemu? Jeśli masz jakieś pliki wav, to można je skonwertować na mp3, to nie jest żaden problem.tylko w tym momencie muszę szukać innych dźwięków.