←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
Nowy Plugin Promieniowanie

Zablokowany

  • +
  • -
xXxTravisxXx - zdjęcie xXxTravisxXx 11.08.2011

Siemanko. Mam do was małe pytanie..
Czy umiał by ktoś zrobić pluing o nazwie :


"Promieniowanie"


W tym pluingu chodziło by oto że, po 20 sekundach mapki włącza się automatycznie promieniowanie , która zabiera wszystkim po 1hp co 1(2)sekundy..
Tworzę aktualnie stalker Moda i bardzo by mi się taki pluing przydał..

Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie..
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 11.08.2011

#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

a tutaj wersja ze najpierw zabiera armor do 0 a potem hp
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
xXxTravisxXx - zdjęcie xXxTravisxXx 11.08.2011

A mam jeszcze pytanie . Ja mam dopisać coś dla pluings.ini?
A i czy by dało się dodać jakiś charakterystyczny dźwięk żeby było wiadomo że właśnie promieniowanie się zaczęło. Albo jakąś ikonkę po lewej stronie ekranu? żeby było wiadomo oco chodzi? Lub napis na środku ekranu "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się"
Użytkownik xXxTravisxXx edytował ten post 11.08.2011 12:10
Odpowiedz

Emulov. - zdjęcie Emulov. 11.08.2011

Musisz skompilować ten kod który dał DarkGL i przy kompilacji nazwij sobie jak chcesz ten plugin, i wtedy wrzuć do folderu plugins i odpowiednia nazwe dopisz do plugins.ini

Tutaj masz kompilator

Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik Emulov. edytował ten post 11.08.2011 12:10
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 11.08.2011

#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

z armorem
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}
Odpowiedz

Profesjonalista - zdjęcie Profesjonalista 11.08.2011

Dark niezla robota ^^ Masz u mnie+, zaraz wrzucam na sowjego i serwa i zobaczymy jak sie sprawuje :)
Odpowiedz

  • +
  • -
xXxTravisxXx - zdjęcie xXxTravisxXx 11.08.2011

Racja plugin działa poprawnie. Ale jak jest "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się" jest od razu na początku rundy. A w kolejnych rundach już powiadomienia w ogóle nie ma ;/

Dało by się to zmienić żeby powiadomienie zawsze było (co rundę) chwilę przed rozpoczęciem?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 11.08.2011

#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
	
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}

z armorem
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new g_iMaxPlayer;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") 
	
	g_iMaxPlayer = get_maxplayers()
}

public newRound()
{	
	set_task(20.0,"startRadiation",666);
}

public roundEnd()
{
	remove_task(666);
}

public startRadiation(){
	set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b");
	
	set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się")
	
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++)
		Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0);
}

public radDamage(){
	for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){
		if(!is_user_alive(id))	continue;
		
		get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1);
	}
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	static g_iMsg;
	if(!g_iMsg)
		g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon")
	
	if(!is_user_connected(id)) return ;
	
	message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id);
	write_byte(enable);
	write_string(name);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	message_end();
}
Odpowiedz

  • +
  • -
xXxTravisxXx - zdjęcie xXxTravisxXx 11.08.2011

Dzięki Wielkie. leci plusik (+)

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 11.08.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: odpowiedź udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany