Nowy Plugin Promieniowanie
xXxTravisxXx
11.08.2011
Siemanko. Mam do was małe pytanie..
Czy umiał by ktoś zrobić pluing o nazwie :
"Promieniowanie"
W tym pluingu chodziło by oto że, po 20 sekundach mapki włącza się automatycznie promieniowanie , która zabiera wszystkim po 1hp co 1(2)sekundy..
Tworzę aktualnie stalker Moda i bardzo by mi się taki pluing przydał..
Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie..
Czy umiał by ktoś zrobić pluing o nazwie :
"Promieniowanie"
W tym pluingu chodziło by oto że, po 20 sekundach mapki włącza się automatycznie promieniowanie , która zabiera wszystkim po 1hp co 1(2)sekundy..
Tworzę aktualnie stalker Moda i bardzo by mi się taki pluing przydał..
Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie..
DarkGL
11.08.2011
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } }
a tutaj wersja ze najpierw zabiera armor do 0 a potem hp
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } }
xXxTravisxXx
11.08.2011
A mam jeszcze pytanie . Ja mam dopisać coś dla pluings.ini?
A i czy by dało się dodać jakiś charakterystyczny dźwięk żeby było wiadomo że właśnie promieniowanie się zaczęło. Albo jakąś ikonkę po lewej stronie ekranu? żeby było wiadomo oco chodzi? Lub napis na środku ekranu "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się"
Użytkownik xXxTravisxXx edytował ten post 11.08.2011 12:10
A i czy by dało się dodać jakiś charakterystyczny dźwięk żeby było wiadomo że właśnie promieniowanie się zaczęło. Albo jakąś ikonkę po lewej stronie ekranu? żeby było wiadomo oco chodzi? Lub napis na środku ekranu "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się"
Użytkownik xXxTravisxXx edytował ten post 11.08.2011 12:10
Emulov. 11.08.2011
Musisz skompilować ten kod który dał DarkGL i przy kompilacji nazwij sobie jak chcesz ten plugin, i wtedy wrzuć do folderu plugins i odpowiednia nazwe dopisz do plugins.ini
Tutaj masz kompilator
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik Emulov. edytował ten post 11.08.2011 12:10
Tutaj masz kompilator
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik Emulov. edytował ten post 11.08.2011 12:10
DarkGL
11.08.2011
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
z armorem
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
Profesjonalista 11.08.2011
Dark niezla robota Masz u mnie+, zaraz wrzucam na sowjego i serwa i zobaczymy jak sie sprawuje
xXxTravisxXx
11.08.2011
Racja plugin działa poprawnie. Ale jak jest "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się" jest od razu na początku rundy. A w kolejnych rundach już powiadomienia w ogóle nie ma ;/
Dało by się to zmienić żeby powiadomienie zawsze było (co rundę) chwilę przed rozpoczęciem?
Dało by się to zmienić żeby powiadomienie zawsze było (co rundę) chwilę przed rozpoczęciem?
DarkGL
11.08.2011
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
z armorem
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
Adminek AMXX.PL 11.08.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: odpowiedź udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: odpowiedź udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL