Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.08.2011 11:38
Siemanko. Mam do was małe pytanie..
Czy umiał by ktoś zrobić pluing o nazwie :
"Promieniowanie"
W tym pluingu chodziło by oto że, po 20 sekundach mapki włącza się automatycznie promieniowanie , która zabiera wszystkim po 1hp co 1(2)sekundy..
Tworzę aktualnie stalker Moda i bardzo by mi się taki pluing przydał..
Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie..
Czy umiał by ktoś zrobić pluing o nazwie :
"Promieniowanie"
W tym pluingu chodziło by oto że, po 20 sekundach mapki włącza się automatycznie promieniowanie , która zabiera wszystkim po 1hp co 1(2)sekundy..
Tworzę aktualnie stalker Moda i bardzo by mi się taki pluing przydał..
Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie..
#2
Napisano 11.08.2011 11:49
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } }
a tutaj wersja ze najpierw zabiera armor do 0 a potem hp
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } }
#3
Napisano 11.08.2011 12:05
A mam jeszcze pytanie . Ja mam dopisać coś dla pluings.ini?
A i czy by dało się dodać jakiś charakterystyczny dźwięk żeby było wiadomo że właśnie promieniowanie się zaczęło. Albo jakąś ikonkę po lewej stronie ekranu? żeby było wiadomo oco chodzi? Lub napis na środku ekranu "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się"
A i czy by dało się dodać jakiś charakterystyczny dźwięk żeby było wiadomo że właśnie promieniowanie się zaczęło. Albo jakąś ikonkę po lewej stronie ekranu? żeby było wiadomo oco chodzi? Lub napis na środku ekranu "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się"
Użytkownik xXxTravisxXx edytował ten post 11.08.2011 12:10
#4
Napisano 11.08.2011 12:09
Musisz skompilować ten kod który dał DarkGL i przy kompilacji nazwij sobie jak chcesz ten plugin, i wtedy wrzuć do folderu plugins i odpowiednia nazwe dopisz do plugins.ini
Tutaj masz kompilator
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tutaj masz kompilator
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik Emulov. edytował ten post 11.08.2011 12:10
#5
Napisano 11.08.2011 12:33
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
z armorem
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
#6
Napisano 11.08.2011 14:47
Dark niezla robota Masz u mnie+, zaraz wrzucam na sowjego i serwa i zobaczymy jak sie sprawuje
#7
Napisano 11.08.2011 19:29
Racja plugin działa poprawnie. Ale jak jest "Uwaga promieniowanie rozpoczęło się" jest od razu na początku rundy. A w kolejnych rundach już powiadomienia w ogóle nie ma ;/
Dało by się to zmienić żeby powiadomienie zawsze było (co rundę) chwilę przed rozpoczęciem?
Dało by się to zmienić żeby powiadomienie zawsze było (co rundę) chwilę przed rozpoczęciem?
#8
Napisano 11.08.2011 19:33
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
z armorem
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_iMaxPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End") g_iMaxPlayer = get_maxplayers() } public newRound() { set_task(20.0,"startRadiation",666); } public roundEnd() { remove_task(666); } public startRadiation(){ set_task(1.0,"radDamage",666,.flags = "b"); set_hudmessage(255, 42, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Uwaga promieniowanie rozpoczelo się") for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++) Display_Icon(id,1,"dmg_rad",255,0,0); } public radDamage(){ for(new id = 1;id <= g_iMaxPlayer;id++){ if(!is_user_alive(id)) continue; get_user_armor(id) > 0 ? set_user_armor(id,get_user_armor(id)-1) : set_user_health(id,get_user_health(id)-1); } } stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { static g_iMsg; if(!g_iMsg) g_iMsg = get_user_msgid("StatusIcon") if(!is_user_connected(id)) return ; message_begin(!id ? MSG_ALL : MSG_ONE, g_iMsg, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); }
#9
Napisano 11.08.2011 19:40
Dzięki Wielkie. leci plusik (+)
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
#10
Napisano 11.08.2011 19:50
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: odpowiedź udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: odpowiedź udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL