←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

blędy w logach monety i silnik

Zablokowany

Karaj - zdjęcie Karaj 10.08.2011

Witam

Monety i silnik cod moda wywala mi errory. Był by ktoś w stanie naprawić to?

L 08/10/2011 - 22:37:37: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/10/2011 - 22:37:37: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 08/10/2011 - 22:37:37: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 995)
L 08/10/2011 - 22:42:03: Invalid player id 0
L 08/10/2011 - 22:42:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Monety.amxx")
L 08/10/2011 - 22:42:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 08/10/2011 - 22:42:03: [AMXX]    [0] Monety.sma::DeathMsg (line 77)


Monety:

to jest 77 linjka
new gPlayerWeapon = get_user_weapon(iKiller, _, _);
Całe sma w załaczniku

Silnik cod mod:

linijka 995
get_weaponname(bron, weaponname, 21);

Urywek kodu

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) > 2)
	return;
 
	new bron = read_data(2);
 
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);
 
	if(!(1<<bron & bronie))
	{
		new weaponname[22];
 
		get_weaponname(bron, weaponname, 21);
		if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))
		set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
		else
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
	}
 
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
	engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
 
	UstawSzybkosc(id);
}

Pozdrawiam

Dodano 10 sierpień 2011 - 22:02:
Oczywiście będą plusy

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
piterka - zdjęcie piterka 10.08.2011

Co do codmod'a:


if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(bron, weaponname, 21);
if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))
set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
else
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}

zamień na to:

if(!(1<<bron & bronie))
{
if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)) {
set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
}
else {
new weaponname[33];
get_weaponname(bron, weaponname, 32);
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}
}


Poprawione monety.sma - załącznik.
Powinno działać xD

Załączone pliki


Użytkownik piterka edytował ten post 10.08.2011 22:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 11.08.2011

może to zobacz
amxx.pl/topic/56863-naprawa-bledu-get-weaponname/
Odpowiedz

  • +
  • -
piterka - zdjęcie piterka 11.08.2011

@UP problem rozwiązany xD
Odpowiedz

Karaj - zdjęcie Karaj 11.08.2011

no rozwiązany:)
Dzięki
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 11.08.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany