←  OFF Topic

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Counter Strike: Palec Zeusa

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

Co mam z tym pluginem zrobić ;) ? Przerobić na item do nowego coda ?

jeśli piorun trafi w osobę i obok niej jest też jakaś inna osoba to ona też dostanie i tak dalej ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 10.08.2011

wow :D fajne :D możesz zrobić jako perk do cod'a
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 10.08.2011

jesli to ma zabierac kazdemu przeciwnikowi 100HP lub wiecej w takim promieniu jak to zrobiles to ja nie chcialbym grac na takim COD'zie :confused:
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

oczywiście wszystko można ustawić :P dałem duże parametry dlatego ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
BaQStiC - zdjęcie BaQStiC 10.08.2011

Zmniejsz obrazenia i jako perk do cod'a... ale moim zdaniem bardziej pasowaloby do diablo
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 10.08.2011

Fajne - ale do COD'a ja bym to dał do klasy np. elektryk :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Knopers - zdjęcie Knopers 10.08.2011

Pewnie pomysł wzięty z m_slaybomb Micza :D
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

nie -_- żadnych podobieństw nie widzę między tymi pluginami ,
zobaczyłem taki model w filmie i wykimniłem palec zeusa :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Knopers - zdjęcie Knopers 10.08.2011

chociażby to że piorun leci od gracza do innych którzy są w pobliżu. To jest główną funkcją m_slaybomb :P
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

to przyszło samemu jak się bawiłem na botach i musiałem zabijać je pojedynczo >D
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 10.08.2011

Walnij itemek albo zwyczajnie opublikuj kod, przyda się na pewno wielu osobom :>
Odpowiedz

  • +
  • -
piterka - zdjęcie piterka 10.08.2011

Podaję kod klasy Elektryk do nowego codmod'a.
Klasa wykonana dla mojego cod'a xD



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Fajled - zdjęcie Fajled 10.08.2011

Super rzecz ; D
Też jestem za tym aby dodać jako item/perk i zmniejszyć zadawane dmg ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

[CoD Nowy] Perk Palec Zeusa - AMXX.pl: Support AMX Mod X
a tutaj kod nie przerabiany na perk
Załączony plik  palec_zeusa.sma   6,26 KB   45 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 10.08.2011

To w ogóle nie pasuje do COD
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 10.08.2011

Tak samo jak większość perków :D
Aczolwiek również uważam to za mało oddające klimat xD
Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 23:27
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 11.08.2011

Co to za serwery z codem . To już nie jest cod mod tylko twój własny mod normalnie . Pioruny , działka i inne zbędne rzeczy .
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 11.08.2011

COD MOD to chyba przedewszystkim itemy/perki i klasy oraz wbijanie lvl - a to czy coś jest zbędne czy nie zalezy jedynie od autora i graczy , którzy graja na tej modyfikacji .
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 11.08.2011

Co to za serwery z codem . To już nie jest cod mod tylko twój własny mod normalnie . Pioruny , działka i inne zbędne rzeczy .

;> co kto lubi , eksterminacja botów za pomocą piorunów działek i innych rzeczy jest bardzo "ciekawa" ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 11.08.2011

Ta ta co kto lubi 50 klas :D W stadardowym codzie jest chyba (modern warfare) 4 klasy podstawowe + 4 twoje które sobie stworzysz .
Mógłbyś stworzyć jakiś mod z bogami greckimi.

Zeus etc. :D
Odpowiedz