Counter Strike: Palec Zeusa
DarkGL
10.08.2011
Co mam z tym pluginem zrobić ? Przerobić na item do nowego coda ?
jeśli piorun trafi w osobę i obok niej jest też jakaś inna osoba to ona też dostanie i tak dalej
jeśli piorun trafi w osobę i obok niej jest też jakaś inna osoba to ona też dostanie i tak dalej
Hiroshima
10.08.2011
jesli to ma zabierac kazdemu przeciwnikowi 100HP lub wiecej w takim promieniu jak to zrobiles to ja nie chcialbym grac na takim COD'zie
BaQStiC
10.08.2011
Zmniejsz obrazenia i jako perk do cod'a... ale moim zdaniem bardziej pasowaloby do diablo
DarkGL
10.08.2011
nie żadnych podobieństw nie widzę między tymi pluginami ,
zobaczyłem taki model w filmie i wykimniłem palec zeusa
zobaczyłem taki model w filmie i wykimniłem palec zeusa
Knopers
10.08.2011
chociażby to że piorun leci od gracza do innych którzy są w pobliżu. To jest główną funkcją m_slaybomb
DarkGL
10.08.2011
to przyszło samemu jak się bawiłem na botach i musiałem zabijać je pojedynczo
Change
10.08.2011
Walnij itemek albo zwyczajnie opublikuj kod, przyda się na pewno wielu osobom
piterka
10.08.2011
Podaję kod klasy Elektryk do nowego codmod'a.
Klasa wykonana dla mojego cod'a
Klasa wykonana dla mojego cod'a
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
Fajled
10.08.2011
Super rzecz ; D
Też jestem za tym aby dodać jako item/perk i zmniejszyć zadawane dmg
Też jestem za tym aby dodać jako item/perk i zmniejszyć zadawane dmg
DarkGL
10.08.2011
[CoD Nowy] Perk Palec Zeusa - AMXX.pl: Support AMX Mod X
a tutaj kod nie przerabiany na perk
palec_zeusa.sma 6,26 KB 45 Ilość pobrań
a tutaj kod nie przerabiany na perk
palec_zeusa.sma 6,26 KB 45 Ilość pobrań
A może sma?
10.08.2011
Tak samo jak większość perków
Aczolwiek również uważam to za mało oddające klimat
Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 23:27
Aczolwiek również uważam to za mało oddające klimat
Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 23:27
Droso
11.08.2011
Co to za serwery z codem . To już nie jest cod mod tylko twój własny mod normalnie . Pioruny , działka i inne zbędne rzeczy .
Barto_12_SAS
11.08.2011
COD MOD to chyba przedewszystkim itemy/perki i klasy oraz wbijanie lvl - a to czy coś jest zbędne czy nie zalezy jedynie od autora i graczy , którzy graja na tej modyfikacji .
DarkGL
11.08.2011
co kto lubi , eksterminacja botów za pomocą piorunów działek i innych rzeczy jest bardzo "ciekawa"Co to za serwery z codem . To już nie jest cod mod tylko twój własny mod normalnie . Pioruny , działka i inne zbędne rzeczy .
Droso
11.08.2011
Ta ta co kto lubi 50 klas W stadardowym codzie jest chyba (modern warfare) 4 klasy podstawowe + 4 twoje które sobie stworzysz .
Mógłbyś stworzyć jakiś mod z bogami greckimi.
Zeus etc.
Mógłbyś stworzyć jakiś mod z bogami greckimi.
Zeus etc.