Problem z hudmsq [nie wyświetla się]
ELOS
10.08.2011
Same kłopoty mam na początku mi się tak fajnie pisało a teraz co 3 rzecz problem...
Mam problem z hudmsq nie wyświetla mi się.
define
Proszę o szybką pomoc : /
Mam problem z hudmsq nie wyświetla mi się.
define
#define ZADANIE_POKAZ_HUD 666zmienna
new SyncHudObjevent
register_event("ResetHUD", "HudM", "abe");oraz
register_event("DeathMsg", "PokazHUD", "a")No i kod..
public PokazFragi(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/10]",fragi[id])
}
public PokazHS(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]);
}
public PokazKnife(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic z Noza:[%i/15]", Knife[id]);
}
public HudM(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_HUD))
set_task(0.1, "PokazMisje", id+ZADANIE_POKAZ_HUD, _, _, "b");
}
public PokazMisje(id)
{
if(wziol[id] == 1)
{
set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: %i^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", quest[id], ma_quest_done[id])
}
else
if(wziol[id] == 0)
{
set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: Brak^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", ma_quest_done[id])
}
}
public PokazHUD(id)
{
if(quest[id] == 1)
{
PokazFragi(id)
}
else
if(quest[id] == 2)
{
PokazHS(id)
}
else
if(quest[id] == 4)
{
PokazKnife(id)
}
}
Proszę o szybką pomoc : /
DarkGL
10.08.2011
public PokazFragi(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/10]",fragi[id]) } public PokazHS(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]); } public PokazKnife(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic z Noza:[%i/15]", Knife[id]); } public HudM(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_HUD)) set_task(0.1, "PokazMisje", id+ZADANIE_POKAZ_HUD, _, _, "b"); } public PokazMisje(id) { id-=ZADANIE_POKAZ_HUD; if(wziol[id] == 1) { set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: %i^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", quest[id], ma_quest_done[id]) } else if(wziol[id] == 0) { set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: Brak^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", ma_quest_done[id]) } } public PokazHUD(id) { if(quest[id] == 1) { PokazFragi(id) } else if(quest[id] == 2) { PokazHS(id) } else if(quest[id] == 4) { PokazKnife(id) } }
ELOS
10.08.2011
Dzięęęęęęęęękować : D
Edit: Nie działa licznik zabić itp.
I mi tak jak by pika te hud.
Użytkownik ELOS edytował ten post 10.08.2011 10:09
Edit: Nie działa licznik zabić itp.
I mi tak jak by pika te hud.
Użytkownik ELOS edytował ten post 10.08.2011 10:09
ELOS
10.08.2011
no i jeszcze dałem to
register_event("DeathMsg", "PokazHUD", "a")
no i do publicy
public PokazHUD(id) { if(quest[id] == 1) { PokazFragi(id) } else if(quest[id] == 2) { PokazHS(id) } else if(quest[id] == 4) { PokazKnife(id) } }+
register_event("DeathMsg", "PokazHUD", "a")
no i do publicy
public PokazFragi(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/10]",fragi[id]) } public PokazHS(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]); } public PokazKnife(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic z Noza:[%i/15]", Knife[id]); }
DarkGL
10.08.2011
ladniejszy zapis
public PokazHUD() { new id = read_data(1) if(!is_user_alive(id) return ; switch(quest[id]){ case 1: PokazFragi(id) case 2: PokazHS(id) case 4: PokazKnife(id) } }sprawdz czy na pewno quest[id] ma wartość takiej jakiej oczekujesz
ELOS
10.08.2011
Przy tym zapisie wywala mi błąd
tu np zastosowałem ta zmienna i działa
error 001: expected token: ")", but found "return"Tak na pewno ma dobrą wartość
tu np zastosowałem ta zmienna i działa
if(wziol[id] == 1 && fragi[id] >= 3 && quest[id] == 1)
DarkGL
10.08.2011
public PokazHUD() { new id = read_data(1) if(!is_user_alive(id)) return ; switch(quest[id]){ case 1: PokazFragi(id) case 2: PokazHS(id) case 4: PokazKnife(id) } }
DarkGL
10.08.2011
stworzyłeś obiekt SyncHudObj za pomocą CreateHudSyncObj ?
masz jakieś error logi ?
masz jakieś error logi ?
stepdub
10.08.2011
to mi się nasunęło pierwsze na myślstworzyłeś obiekt SyncHudObj za pomocą CreateHudSyncObj ?
ELOS
10.08.2011
Tak i
mam to w plugin_ini
Użytkownik ELOS edytował ten post 10.08.2011 12:53
L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "questy.amxx") L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX] [0] questy.sma::PokazMisje (line 635) L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX] Displaying debug trace (pluginLinijka 635
set_task(0.1, "PokazMisje", id+ZADANIE_POKAZ_HUD, _, _, "b");
mam to w plugin_ini
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();i w zmiennej
new SyncHudObjEdit chyba że zastosować jako do 2 bo tego już używam w sensie
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
new SyncHudObj2
Użytkownik ELOS edytował ten post 10.08.2011 12:53
ELOS
10.08.2011
Dobra już zrobiłem tylko że hudmsq wyświetla się dopiero po zabiciu osoby ale już wiem jak to naprawić + dla tych którzy chcieli mi pomóc.