←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z hudmsq [nie wyświetla się]

Zablokowany

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 10.08.2011

Same kłopoty mam na początku mi się tak fajnie pisało a teraz co 3 rzecz problem...
Mam problem z hudmsq nie wyświetla mi się.
define
#define ZADANIE_POKAZ_HUD 666
zmienna
new SyncHudObj
event
register_event("ResetHUD", "HudM", "abe");
oraz
register_event("DeathMsg", "PokazHUD", "a")
No i kod..

public PokazFragi(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/10]",fragi[id])
}
public PokazHS(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]);
}
public PokazKnife(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic z Noza:[%i/15]", Knife[id]);
}
public HudM(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_HUD))
set_task(0.1, "PokazMisje", id+ZADANIE_POKAZ_HUD, _, _, "b");
}
public PokazMisje(id)
{
if(wziol[id] == 1)
{
set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: %i^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", quest[id], ma_quest_done[id])
}
else
if(wziol[id] == 0)
{
set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: Brak^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", ma_quest_done[id])
}
}
public PokazHUD(id)
{
if(quest[id] == 1)
{
PokazFragi(id)
}
else
if(quest[id] == 2)
{
PokazHS(id)
}
else
if(quest[id] == 4)
{
PokazKnife(id)
}
}


Proszę o szybką pomoc : /
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011


public PokazFragi(id)

{

	set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);

	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/10]",fragi[id])

}

public PokazHS(id)

{

	set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);

	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]);

}

public PokazKnife(id)

{

	set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);

	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic z Noza:[%i/15]", Knife[id]);

}

public HudM(id)

{

	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_HUD))

		set_task(0.1, "PokazMisje", id+ZADANIE_POKAZ_HUD, _, _, "b");

}

public PokazMisje(id)

{

	id-=ZADANIE_POKAZ_HUD;

	if(wziol[id] == 1)

	{

		set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0)

		show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: %i^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", quest[id], ma_quest_done[id])

	}

	else

		if(wziol[id] == 0)

	{

		set_hudmessage(0, 127, 255, 0.33, 0.01, 0, 6.0, 12.0)

		show_hudmessage(id, "Aktualna Misja: Brak^nOstatnio Ukonczona Misja: %i", ma_quest_done[id])

	}

}

public PokazHUD(id)

{

	if(quest[id] == 1)

	{

		PokazFragi(id)

	}

	else

		if(quest[id] == 2)

	{

		PokazHS(id)

	}

	else

		if(quest[id] == 4)

	{

		PokazKnife(id)

	}       

}
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 10.08.2011

Dzięęęęęęęęękować : D
Edit: Nie działa licznik zabić itp.
I mi tak jak by pika te hud.
Użytkownik ELOS edytował ten post 10.08.2011 10:09
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

dałeś tylko kod od huda
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 10.08.2011

no i jeszcze dałem to
public PokazHUD(id)
{
	if(quest[id] == 1)
	{
		PokazFragi(id)
	}
	else
		if(quest[id] == 2)
	{
		PokazHS(id)
	}
	else
		if(quest[id] == 4)
	{
		PokazKnife(id)
	}       
}
+
register_event("DeathMsg", "PokazHUD", "a")
no i do publicy
public PokazFragi(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/10]",fragi[id])
}
public PokazHS(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]);
}
public PokazKnife(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic z Noza:[%i/15]", Knife[id]);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

ladniejszy zapis
public PokazHUD()
{
	new id = read_data(1)
	
	if(!is_user_alive(id)
		return ;
	
	switch(quest[id]){
		case 1:
			PokazFragi(id)
		case 2:
			PokazHS(id)
		case 4:
			PokazKnife(id)
	}  
}
sprawdz czy na pewno quest[id] ma wartość takiej jakiej oczekujesz
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 10.08.2011

Przy tym zapisie wywala mi błąd
error 001: expected token: ")", but found "return"
Tak na pewno ma dobrą wartość
tu np zastosowałem ta zmienna i działa
if(wziol[id] == 1 && fragi[id] >= 3 && quest[id] == 1)
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011


public PokazHUD()

{

	new id = read_data(1)

	

	if(!is_user_alive(id))

		return ;

	

	switch(quest[id]){

		case 1:

			PokazFragi(id)

		case 2:

			PokazHS(id)

		case 4:

			PokazKnife(id)

	}  

}
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 10.08.2011

Skompilowało się ale nie działa dalej ; /
W ogóle nie działa.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

stworzyłeś obiekt SyncHudObj za pomocą CreateHudSyncObj ?
masz jakieś error logi ?
Odpowiedz

  • +
  • -
stepdub - zdjęcie stepdub 10.08.2011

stworzyłeś obiekt SyncHudObj za pomocą CreateHudSyncObj ?

to mi się nasunęło pierwsze na myśl :]
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 10.08.2011

Tak i
L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "questy.amxx")
L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX]    [0] questy.sma::PokazMisje (line 635)
L 08/10/2011 - 10:03:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin
Linijka 635
set_task(0.1, "PokazMisje", id+ZADANIE_POKAZ_HUD, _, _, "b");

mam to w plugin_ini
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
i w zmiennej
new SyncHudObj
Edit chyba że zastosować jako do 2 bo tego już używam w sensie
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
new SyncHudObj2

Użytkownik ELOS edytował ten post 10.08.2011 12:53
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.08.2011

możesz dać całe sma ? i wszystkie error logi
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 10.08.2011

Dobra już zrobiłem tylko że hudmsq wyświetla się dopiero po zabiciu osoby ale już wiem jak to naprawić + dla tych którzy chcieli mi pomóc.
Odpowiedz
Zablokowany