Dlaczego nie chce sie skompilowac? 1 blad
NewBorn 09.08.2011
Witam, mam pytanie. Próbowałem dodać klasę inżynier z cod moda do mojego diablo i nie wiem czy mi się to udało bo jest błąd przy kompilacji a dokładniej takie coś wyskakuje.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/tmp/textGiXz3q.sma(46) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"
Compilation aborted.
1 Error.
Od czego to może być?? Macie sma w załączniku. Chętnych proszę o poprawienie
Użytkownik NewBorn edytował ten post 09.08.2011 17:46
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/tmp/textGiXz3q.sma(46) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"
Compilation aborted.
1 Error.
Od czego to może być?? Macie sma w załączniku. Chętnych proszę o poprawienie
Załączone pliki
Użytkownik NewBorn edytował ten post 09.08.2011 17:46
NewBorn 09.08.2011
Niestety jak kompiluje lokalnie zawiesza sie amx studio i raport o wyslaniu bledów. Colorchat mam w include
Dodano 09 sierpień 2011 - 18:13:
Ujmę to inaczej. Amx studio crashuje się podczas kompilowania tego sma a w kompilatorze na stronce jest napisane nieznany blad
Dodano 09 sierpień 2011 - 18:13:
Ujmę to inaczej. Amx studio crashuje się podczas kompilowania tego sma a w kompilatorze na stronce jest napisane nieznany blad
NewBorn 09.08.2011
Za 20 min będziesz wszystko miał
Dodano 09 sierpień 2011 - 19:48:
A więc tak. To co dodawałem masz w załączniku pod nazwa "Do dodania"
Diablo bez tej klasy masz w załączniku "diablobezklasy"
W sma dododania masz napisane gdzie co dodawałem.
Dodano 10 sierpień 2011 - 11:18:
To co ma ktos jakis pomysł??
Dodano 09 sierpień 2011 - 19:48:
A więc tak. To co dodawałem masz w załączniku pod nazwa "Do dodania"
Diablo bez tej klasy masz w załączniku "diablobezklasy"
W sma dododania masz napisane gdzie co dodawałem.
Dodano 10 sierpień 2011 - 11:18:
To co ma ktos jakis pomysł??
Załączone pliki
Koniarek 13.08.2011
Przylaczam sie do pytania
Dodano 13 sierpień 2011 - 15:53:
Juz wiem ze blad gdzies jest tutaj:
Tylko niewiem gdzie
Dodano 13 sierpień 2011 - 16:50:
Dobra jak chcesz zeby to dzialalo to zrob tak: ( Uprzedzam dzialko niebezie sie ruszac )
Szukasz:
Zamien na:
Szukasz:
Zamieniasz na:
Dodano 13 sierpień 2011 - 15:53:
Juz wiem ze blad gdzies jest tutaj:
public turntotarget(ent, target)
{
if (target)
{
new Float:closestOrigin[3],Float:sentryOrigin[3]
pev(target, pev_origin, closestOrigin)
pev(ent, pev_origin, sentryOrigin)
new Float:newAngle[3]
pev(ent, pev_angles, newAngle)
new Float:x = closestOrigin[0] - sentryOrigin[0]
new Float:z = closestOrigin[1] - sentryOrigin[1]
new Float:radians = floatatan(z/x, radian)
newAngle[1] = radians * 180.0 / 3.14159
if (closestOrigin[0] < sentryOrigin[0])
newAngle[1] -= 180.0
new Float:h = closestOrigin[2] - sentryOrigin[2]
new Float:b = vector_distance(sentryOrigin, closestOrigin)
radians = floatatan(h/b, radian)
new Float:degs = radians * 180.0 / 3.14159
new Float:RADIUS = 830.0
new Float:degreeByte = RADIUS/256.0
new Float:tilt = 127.0 - degreeByte * degs
set_pev(ent, pev_angles, newAngle)
set_pev(ent, pev_controller_1, floatround(tilt))
}
}
Tylko niewiem gdzie
Dodano 13 sierpień 2011 - 16:50:
Dobra jak chcesz zeby to dzialalo to zrob tak: ( Uprzedzam dzialko niebezie sie ruszac )
Szukasz:
Spoiler
Zamien na:
Spoiler
Szukasz:
turntotarget(ent,iFind);
Zamieniasz na:
//turntotarget(ent,iFind);