←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dlaczego nie chce sie skompilowac? 1 blad

Zablokowany

NewBorn - zdjęcie NewBorn 09.08.2011

Witam, mam pytanie. Próbowałem dodać klasę inżynier z cod moda do mojego diablo i nie wiem czy mi się to udało bo jest błąd przy kompilacji a dokładniej takie coś wyskakuje.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textGiXz3q.sma(46) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Compilation aborted.
1 Error.

Od czego to może być?? Macie sma w załączniku. Chętnych proszę o poprawienie

Załączone pliki

  • Załączony plik  diablo.sma   420,51 KB   26 Ilość pobrań

Użytkownik NewBorn edytował ten post 09.08.2011 17:46
Odpowiedz

  • +
  • -
BoB0_ - zdjęcie BoB0_ 09.08.2011

Wrzuć do folderu include plik colorchat.inc
Odpowiedz

  • +
  • -
Waq - zdjęcie Waq 09.08.2011

amxx.pl/topic/9778-kompilacja-lokalna/
Odpowiedz

NewBorn - zdjęcie NewBorn 09.08.2011

Niestety jak kompiluje lokalnie zawiesza sie amx studio i raport o wyslaniu bledów. Colorchat mam w include

Dodano 09 sierpień 2011 - 18:13:
Ujmę to inaczej. Amx studio crashuje się podczas kompilowania tego sma a w kompilatorze na stronce jest napisane nieznany blad
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 09.08.2011

zapodaj to co dodawałeś, zapodaj także tego diablo bez tej owej klasy
Odpowiedz

NewBorn - zdjęcie NewBorn 09.08.2011

Za 20 min będziesz wszystko miał :)

Dodano 09 sierpień 2011 - 19:48:
A więc tak. To co dodawałem masz w załączniku pod nazwa "Do dodania"
Diablo bez tej klasy masz w załączniku "diablobezklasy"

W sma dododania masz napisane gdzie co dodawałem.

Dodano 10 sierpień 2011 - 11:18:
To co ma ktos jakis pomysł??

Załączone pliki

Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 13.08.2011

Przylaczam sie do pytania ;)

Dodano 13 sierpień 2011 - 15:53:
Juz wiem ze blad gdzies jest tutaj:




public turntotarget(ent, target) 
{
if (target)
{
new Float:closestOrigin[3],Float:sentryOrigin[3]
pev(target, pev_origin, closestOrigin)
pev(ent, pev_origin, sentryOrigin)
new Float:newAngle[3]
pev(ent, pev_angles, newAngle)
new Float:x = closestOrigin[0] - sentryOrigin[0]
new Float:z = closestOrigin[1] - sentryOrigin[1]

new Float:radians = floatatan(z/x, radian)
newAngle[1] = radians * 180.0 / 3.14159
if (closestOrigin[0] < sentryOrigin[0])
newAngle[1] -= 180.0

new Float:h = closestOrigin[2] - sentryOrigin[2]
new Float:b = vector_distance(sentryOrigin, closestOrigin)
radians = floatatan(h/b, radian)
new Float:degs = radians * 180.0 / 3.14159
new Float:RADIUS = 830.0
new Float:degreeByte = RADIUS/256.0
new Float:tilt = 127.0 - degreeByte * degs
set_pev(ent, pev_angles, newAngle)
set_pev(ent, pev_controller_1, floatround(tilt))
}
}






Tylko niewiem gdzie :)



Dodano 13 sierpień 2011 - 16:50:
Dobra jak chcesz zeby to dzialalo to zrob tak: ( Uprzedzam dzialko niebezie sie ruszac )

Szukasz:

Spoiler


Zamien na:

Spoiler





Szukasz:

turntotarget(ent,iFind);


Zamieniasz na:

//turntotarget(ent,iFind);


Odpowiedz

NewBorn - zdjęcie NewBorn 15.08.2011

Dzięki spróbuje
Odpowiedz
Zablokowany