←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Funkcja po zmianie broni.

Zablokowany

Emulov. - zdjęcie Emulov. 06.08.2011

Witam, mam ruletke, wyszystko ladnie pieknie lecz gdy zmienie bron, funkcja przestaje działac.

Mam np.
set_pev( id, pev_maxspeed, 150.0 );

I gdy wylosuje tego speeda, biegam wolniej - lecz po zmianie broni biegam juz normalnie, jak temu zapobiec ?

Musze zapobiec temu przy :

godmode
footsteps
gravity
rendering
itd.

Wszystko działa na funie i na fakemeta. proszę o pomoc !

#edit

Moglby mi ktoś jeszcze powiedzieć jak zrobić aby dawało bron z 1 ammo ? Bo probowalem wszystkiego ale mi nie wychodzi :P
Użytkownik Emulov. edytował ten post 06.08.2011 14:07
Odpowiedz

  • +
  • -
stepdub - zdjęcie stepdub 06.08.2011

magazynek na 0
cs_set_user_bpammo(index, CSW_broni, 0)

ammo w broni jakoś tak - przynajmniej mi działa :D
const m_iClip = 51;
set_pdata_int(index, m_iClip, 1);

zmiana broni
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new speed[33];

public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be", "1=1")
}

public eventCurWeapon(id)
{
if(speed[id] == 1)
set_pev( id, pev_maxspeed, 300.0 );
}


bo standard biegania jest 250 chyba, a ty ustawiłeś mniejsze xD
set_pev(id, pev_maxspeed, 300.0);
// do tego ustaw coś takiego
speed[id] == 1
// + jakiś task na wyłączonie później
set_task(60.0, "wyłącz", id, _, _, "a");


public wyłącz(id) set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);

Użytkownik stepdub edytował ten post 06.08.2011 14:37
Odpowiedz

Emulov. - zdjęcie Emulov. 06.08.2011

Ammo zaraz sprawdze, a te po zmianie broni .. po prostu dodaje to do pluginu ? :P

Bo jak mam ruletke to mam wiele tych takich co sie przywracają do normy po zmianie broni, mam dodać to jakoś raz czy pod każdym z tych 'zmiennych po broni' ? :S

Dodano 06 sierpień 2011 - 14:42:
Bo chce mniejsze, w ruletce mozna tez wylosować że biega sie wolniej .. ;P


Ale oka już próbuje ;P
Użytkownik Emulov. edytował ten post 06.08.2011 14:32
Odpowiedz
Zablokowany