←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodanie Umiejętności klas

Zablokowany

  • +
  • -
Sp4mEr - zdjęcie Sp4mEr 06.08.2011

Napisałem z poradnika plugin na klasę
Oto on :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Header";
new const opis[] = "Posiada AWP 1/3 , Deagl 1/10 Kosa 1/3 LPM I PPM";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 1;


public plugin_init() 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_knife && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Możecie poprawić błędy jeśli są ?
Użytkownik Sp4mEr edytował ten post 06.08.2011 22:41
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 06.08.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
Odpowiedz
Zablokowany