Perk Płonące Naboje
Cypis'
06.08.2011
Witam, przedstawiam wam dziś perk:
Nazwa: Plonace Naboje
Działanie: Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie)
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:42
Nazwa: Plonace Naboje
Działanie: Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie)
Załączone pliki
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:42
ToRRent
06.08.2011
No proszę to ty częściej musisz warny dostawać żeby publikować takie plugi
Cypis'
06.08.2011
Ja zmieniłem usiebie moda i teraz nie potrzebuje tych pluginów
Może nawet opublikuje tuta jak dodać 2 sloty na perk do nowego coda
Może nawet opublikuje tuta jak dodać 2 sloty na perk do nowego coda
Cypis'
06.08.2011
pisałem z pamięci +
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:43
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:43
A może sma?
10.08.2011
Tak.
I jeszcze jedno: ten perk nie ma żadnego ograniczenia? Myślę, że powinno ubijać maks 50 hp... Bo teraz to chyba zabiera HP do usranej śmierci no nie?
Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 22:23
I jeszcze jedno: ten perk nie ma żadnego ograniczenia? Myślę, że powinno ubijać maks 50 hp... Bo teraz to chyba zabiera HP do usranej śmierci no nie?
Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 22:23
A może sma?
11.08.2011
Dziwne... Jak spadłem z wysokości i mnie podpaliło to zabrało mi z 120 hp do zera
Sprawdziłem teraz jeszcze raz: i mi się nie pomyliło Po spadnięciu z wysokości zaczynamy się palić i nic nie jest w stanie nas zgasić
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 11:11
Sprawdziłem teraz jeszcze raz: i mi się nie pomyliło Po spadnięciu z wysokości zaczynamy się palić i nic nie jest w stanie nas zgasić
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 11:11
BoB0_
11.08.2011
Tak się dzieje ponieważ wtedy też jesteśmy ofiarą. A w perku nie ma chyba warunku żeby na nas samych nie działało. Tak jak napisał Cypis zabiera nam 25HP a jeśli chodzi o nas samych to nie wiem. Nigdy mi się to nie zdarzyło.
A może sma?
11.08.2011
Też pierdziele i żale się, że nie działa zamiast samemu ruszyć du*sko i naprawić
Wystarczy podmienić i skompilować
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 12:33
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wystarczy podmienić i skompilować
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 12:33
BoB0_
11.08.2011
Dla niektórych to za trudne.
W załączniku wrzucam poprawioną wersję.
W załączniku wrzucam poprawioną wersję.
Załączone pliki
Drago36
07.02.2014
Odkopuje, mam parę pytań.
1. Ta linijka odpowiada za to, że gracz palący się straci prędkość ruchu o połowę?
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
2. Linijka poniżej odpowiada za to, że maksymalne tyle otrzyma gracz obrażeń od podpalenia?
palenie_gracza[id] = 25;
3. Która linijka odpowiada za długość palenia gracza (wogóle jest taka)?
Myślę, że ta, ale nie do końca ma przeczucie.
if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936);