←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Perk Płonące Naboje

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 06.08.2011

Witam, przedstawiam wam dziś perk:
Nazwa: Plonace Naboje
Działanie: Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie)

Załączone pliki


Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:42
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 06.08.2011

No proszę :D to ty częściej musisz warny dostawać żeby publikować takie plugi :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 06.08.2011

Ja zmieniłem usiebie moda i teraz nie potrzebuje tych pluginów :)
Może nawet opublikuje tuta jak dodać 2 sloty na perk do nowego coda :)
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 06.08.2011

to dodaj :) na pewno komuś się przyda

i w sma jest 1/2-6 szansy :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 06.08.2011

pisałem z pamięci :D +
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:43
Odpowiedz

deko - zdjęcie deko 06.08.2011

Nie działa.
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 06.08.2011

Ale co nie działa nie zabiera hp ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 07.08.2011

dałoby sie to na starego cod'a ?
Odpowiedz

adek1479 - zdjęcie adek1479 07.08.2011

Gooddd Job :D
Odpowiedz

czyzyk - zdjęcie czyzyk 08.08.2011

2 slot na perka opublikuj i gitara bedzie co do perku mi działa
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 09.08.2011

testowałem wczoraj i działają ...
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 10.08.2011

Perk ma buga: po spadnięciu z wysokości zadaje nam obrażenia :]
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 10.08.2011

i się zaczyna palić xD ?
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 10.08.2011

Tak.
I jeszcze jedno: ten perk nie ma żadnego ograniczenia? Myślę, że powinno ubijać maks 50 hp... Bo teraz to chyba zabiera HP do usranej śmierci no nie? ^^
Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 22:23
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.08.2011

zabiera 25hp
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 11.08.2011

Dziwne... Jak spadłem z wysokości i mnie podpaliło to zabrało mi z 120 hp do zera :D

Sprawdziłem teraz jeszcze raz: i mi się nie pomyliło :D Po spadnięciu z wysokości zaczynamy się palić i nic nie jest w stanie nas zgasić xD
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 11:11
Odpowiedz

  • +
  • -
BoB0_ - zdjęcie BoB0_ 11.08.2011

Tak się dzieje ponieważ wtedy też jesteśmy ofiarą. A w perku nie ma chyba warunku żeby na nas samych nie działało. Tak jak napisał Cypis zabiera nam 25HP a jeśli chodzi o nas samych to nie wiem. Nigdy mi się to nie zdarzyło.
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 11.08.2011

Też pierdziele i żale się, że nie działa zamiast samemu ruszyć du*sko i naprawić :D

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Wystarczy podmienić i skompilować :D
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 12:33
Odpowiedz

  • +
  • -
BoB0_ - zdjęcie BoB0_ 11.08.2011

Dla niektórych to za trudne.

W załączniku wrzucam poprawioną wersję.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 07.02.2014

Odkopuje, mam parę pytań.

1. Ta linijka odpowiada za to, że gracz palący się straci prędkość ruchu o połowę?

xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)

2. Linijka poniżej odpowiada za to, że maksymalne tyle otrzyma gracz obrażeń od podpalenia?

palenie_gracza[id] = 25;

3. Która linijka odpowiada za długość palenia gracza (wogóle jest taka)?

Myślę, że ta, ale nie do końca ma przeczucie.

if(task_exists(id+2936))
            remove_task(id+2936);
Odpowiedz