Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak dodać cvara ?? :|
Temat rozp.
emblaze
, 07.01.2009 15:00
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.01.2009 15:00
http://amxx.pl/viewt...p?p=38353#38353 to jest mój modek i mam problem chciałbym dorobić cvara mógł by mi kto powiedzieć gdzie i co mam w tym przypadku wpisać jak np. chciałbym cvara on/off snipermod 1|0
Czytałem już poradniki ale troche jeszcze nie rozumie tych cvarów
Czytałem już poradniki ale troche jeszcze nie rozumie tych cvarów
#2
Napisano 07.01.2009 15:17
Przeczytałeś to?
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7099
Jeśli dalej nie rozumiesz, to proponuję pooglądać gotowe pluginy, które wykorzystują cvary i powinieneś się połapać.
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7099
Jeśli dalej nie rozumiesz, to proponuję pooglądać gotowe pluginy, które wykorzystują cvary i powinieneś się połapać.
#3
Napisano 07.01.2009 16:03
przeczytałem to i oglądałem inne plugi próbowałem i nic. Nie rozumie tego
#4
Napisano 07.01.2009 16:37
Temat wyczyszczony. Bez OT proszę.
Jeśli dalej tego nie rozumiesz, to wytłuamczę Ci na chłopski rozum
W plugins_init rejestrujesz cvara, czyli go tworzysz nadając mu standardowa wartość (jeśli nikt jej nie zmieni, dodając np do amxx.cfg, to taką będzie miał wartość).
Czyli np:
Jeśli chcesz, żeby odpowiadał on, np za włączanie lub wyłącznie moda, to w głównej funkcji Twojego pluginu pobierasz jego wartość (wlaczony = get_cvar_num(""amx_sniper"))
I sprawdzasz, gdy jest różny od 1, to zatrzymujesz wykonywani pluginu, a gdy nie to kontynuujesz.
Np.
Jeśli dalej tego nie rozumiesz, to wytłuamczę Ci na chłopski rozum
W plugins_init rejestrujesz cvara, czyli go tworzysz nadając mu standardowa wartość (jeśli nikt jej nie zmieni, dodając np do amxx.cfg, to taką będzie miał wartość).
Czyli np:
register_cvar ("amx_sniper", "1")
Jeśli chcesz, żeby odpowiadał on, np za włączanie lub wyłącznie moda, to w głównej funkcji Twojego pluginu pobierasz jego wartość (wlaczony = get_cvar_num(""amx_sniper"))
I sprawdzasz, gdy jest różny od 1, to zatrzymujesz wykonywani pluginu, a gdy nie to kontynuujesz.
Np.
new wlaczony wlaczony = get_cvar_num(""amx_sniper") if (!wlaczony) return PLUGIN_CONTINUE //reszta koduMam nadzieję, ze teraz załapiesz
#5
Napisano 07.01.2009 16:52
nie no nie wiem czemu ale albo źle to robie albo nie mam modułów potrzebnych włączonych, bo nie chce kompilować. A prędzej było dobrze może wytłumaczysz dokładnie gdzie wpisać to
new wlaczony
wlaczony = get_cvar_num(""amx_sniper")
if (!wlaczony)
return PLUGIN_CONTINUE
//reszta kodu
#6
Napisano 07.01.2009 17:21
Spróbuj tego:
Przypatrz się co zmieniłem, może załapiesz
Przypatrz się co zmieniłem, może załapiesz
/* ///////////////////////// / Made / / by / / emblaze / / ultra_95.yoyo.pl / ///////////////////////// */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Sniper Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "emblaze" public plugin_init() { register_cvar("amx_sniper_on", "1") register_clcmd("drop","block") register_clcmd("cl_setautobuy","block") register_clcmd("cl_autobuy","block") register_clcmd("cl_setrebuy","block") register_clcmd("cl_rebuy","block") register_clcmd("buy","block") register_clcmd("glock","block") register_clcmd("usp","block") register_clcmd("p228","block") register_clcmd("deagle","block") register_clcmd("elites","block") register_clcmd("fn57","block") register_clcmd("m3","block") register_clcmd("xm1014","block") register_clcmd("mac10","block") register_clcmd("tmp","block") register_clcmd("mp5","block") register_clcmd("ump45","block") register_clcmd("p90","block") register_clcmd("galil","block") register_clcmd("ak47","block") register_clcmd("scout","block") register_clcmd("sg552","block") register_clcmd("awp","block") register_clcmd("g3sg1","block") register_clcmd("famas","block") register_clcmd("m4a1","block") register_clcmd("bullpup","block") register_clcmd("sg550","block") register_clcmd("m249","block") register_clcmd("shield","block") register_clcmd("primammo","block") register_clcmd("secammo","block") register_clcmd("vest","block") register_clcmd("vesthelm","block") register_clcmd("flash","block") register_clcmd("hegren","block") register_clcmd("sgren","block") register_clcmd("nvgs","block") register_clcmd("aug","block") register_clcmd("fiveseven","block") register_clcmd("cv47","block") register_clcmd("228compact","block") register_clcmd("autoshotgun","block") register_clcmd("bullpup","block") register_clcmd("fiveseven","block") register_clcmd("krieg550","block") register_clcmd("defender","block") register_clcmd("clarion","block") register_clcmd("km45","block") register_clcmd("9x19mm","block") register_clcmd("magnum","block") register_clcmd("mp5","block") register_clcmd("smg","block") register_clcmd("12gauge","block") register_clcmd("mp","block") register_clcmd("d3au1","block") register_clcmd("nighthawk","block") register_clcmd("krieg552","block") register_clcmd("c90","block") register_clcmd("snipermenu","snipermenu") register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public snipermenu(id) { new wlaczony = get_cvar_num("amx_sniper_on") if (!wlaczony) return PLUGIN_CONTINUE new menu = menu_create("Sniper Mod Menu", "menu_handler") menu_additem(menu, "Zestaw 1", "1", 0) menu_additem(menu, "Zestaw 2", "2", 0) menu_additem(menu, "Zestaw 3", "3", 0) menu_additem(menu, "Zestaw 4", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_scout") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 1") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } case 2: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_sg550") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"weapon_fiveseven") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 2") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } case 3: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_awp") give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id,"weapon_glock18") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 3") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } case 4: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_g3sg1") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_usp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 4") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public Nowa_Runda() { client_cmd(0, "snipermenu") } public block(id) return PLUGIN_HANDLED
#7
Napisano 07.01.2009 17:38
a czasem jak ustawisz cvar na "0" to menu nie otworzy się ale z normalnego buy nie będzie można nadal kupować ?
#8
Napisano 07.01.2009 17:43
public block(id){ if (get_cvar_num("amx_sniper_on") ) return PLUGIN_HANDLED; else return PLUGIN_CONTINUE; }
#9
Napisano 07.01.2009 17:49
No właśnie oto mi chodziło R3X To niech teraz Autor przerobi i zaktualizuje , i przydało by się jakieś zabezpieczenie najlepiej na buytime ;>
#10
Napisano 07.01.2009 18:55
ok dzięki wizu teraz juz zaczynam łapać
Co do tego to aktualizacje dam w temacie pluga ale nie rozumie tego z buytime
No właśnie oto mi chodziło R3X To niech teraz Autor przerobi i zaktualizuje , i przydało by się jakieś zabezpieczenie najlepiej na buytime
Co do tego to aktualizacje dam w temacie pluga ale nie rozumie tego z buytime
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych