Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin na Killday !
#1
Napisano 04.08.2011 11:04
Chciałbym aby ktoś mi napisał plugin, a mianowicie :
Po wpisaniu /killday CT staje się niesmiertelne. Chciałbym również aby na chacie sie wyświetlił tekst: Dzis bawimy sie w Killday !.TT ma do wyboru M4+Deagle lub AK47+Deagle. Po 40 sekundach jest wpisywany /box
To wszystko, z gory dziekuje
#2
Napisano 06.08.2011 07:33
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "killday" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /killday","kill") } public kill(id) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { set_user_godmode(0 ,1) } else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { menu(id) } set_hudmessage(0, 191, 255, -1.0, 0.1, 0, 6.0, 7.0) show_hudmessage(0, "Dzis bawimy sie w Killday !") } public menu(id) { new menu = menu_create("\rJaka Bron preferujesz", "wybieranie") menu_additem(menu, "\wM4+Deagle", "1", 0) menu_additem(menu, "\wAk+Deagle", "2", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ give_item(id, "weapon_m4a1") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "item_thighpack") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 06.08.2011 09:39
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 06.08.2011 09:29
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "killday"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dawedo"
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_clcmd( "say /killday", "cmdKillday" );
register_event( "HLTV", "eventHLTV", "a" );
}
public eventHLTV()
{
new players[32], num;
get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new id = players[i]
if( !is_user_alive( id ) )
continue;
fm_set_user_godmode( id, 0 )
}
}
public cmdKillday()
{
new players[32], num;
get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new id = players[i]
if( !is_user_alive( id ) )
continue;
switch( get_user_team( id ) )
{
case 1: WeaponMenu( id );
case 2: fm_set_user_godmode( id, 1 );
}
}
set_hudmessage( 0, 191, 255, -1.0, 0.1, 0, 6.0, 7.0 );
show_hudmessage( 0, "Dzis bawimy sie w Killday !" );
}
public WeaponMenu(id)
{
new menu = menu_create( "Wybierz swoja bron", "WeaponMenu_Handle");
menu_additem( menu, "M4A1/Deagle" );
menu_additem( menu, "AK47/Deagle" );
menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
menu_display( id, menu );
}
public WeaponMenu_Handle( id, menu, item )
{
if ( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy( menu )
return PLUGIN_HANDLED
}
switch( item )
{
case 0: { fm_give_item( id, "weapon_m4a1" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 ); }
case 1: { fm_give_item( id, "weapon_ak47" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 ); }
}
fm_give_item( id, "weapon_deagle" );
fm_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
menu_destroy( menu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock fm_set_user_bpammo( id, iWeapon, iAmount )
{
new iOffset;
switch( iWeapon )
{
case CSW_AWP: iOffset = 377;
case CSW_SCOUT, CSW_AK47, CSW_G3SG1: iOffset = 378;
case CSW_M249: iOffset = 379;
case CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AUG, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_SG552: iOffset = 380;
case CSW_M3, CSW_XM1014: iOffset = 381;
case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: iOffset = 382;
case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: iOffset = 383;
case CSW_DEAGLE: iOffset = 384;
case CSW_P228: iOffset = 385;
case CSW_GLOCK18, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_ELITE: iOffset = 386;
case CSW_FLASHBANG: iOffset = 387;
case CSW_HEGRENADE: iOffset = 388;
case CSW_SMOKEGRENADE: iOffset = 389;
case CSW_C4: iOffset = 390;
default:return;
}
set_pdata_int( id, iOffset, iAmount );
}
Użytkownik Dawedov edytował ten post 06.08.2011 09:33
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#4
Napisano 06.08.2011 09:30
#5
Napisano 06.08.2011 09:48
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#6
Napisano 06.08.2011 09:52
Dawedov, to plugin pewnie na Jailbreaka, że tt zabija się nawzajem, więc przydało się naliczanie fragów dla tt i ograniczenie używania killdaya tylko dla ct. Spotkałem się już z tym więc wiem co nieco.
Emulov, napisz o co chodzi z tym boxem.
#7
Napisano 06.08.2011 11:06
Tylko CT może wpisać /killday. Po wpisaniu /killday terrorysci dostają bron - do wyboru m4/deagle i ak/deagle i na hudzie wyswietla się tekst "Dzis sie bawimy w killday ! A CT staje sie niesmiertelene. I jak minie 40 sec od wpisania przez ct /killday jest wpisywany /box
/box <-- Jest on w jailbreak managerze, po wpisaniu tej komendy TT może się bić nawzajem
Zaraz sprawdze te wasze propozycje pluginów, oczywiście plusy leca.
#edit
Tak jak napisał Nomaf - jest to plugin na jailbreaka i przydało by się naliczanie fragow dla TT, ale nie jest to konieczne Ale ograniczenie wpisania /killday musi byc tylko dla ct i w żaden sposob nie jest wpisywany /box :<
#edit2
Plugin speedkillera nie do konca dziala, gdy jestem w CT i wpisze /killday to nic sie nie dzieje - a to on powinien włączać tą zabawe. A gdy byłem TT i wpisalem /killday wtedy pokazało mi sie menu i wyswietlil sie napis Dzis bawimy sie w killday <-- A nie powinien ponieważ to CT ma włączać, a gdy TT napisze nic ma sie nie dziać
#edit3
W pluginie Dawedova TT i CT moze włączac i CT nie staje sie niesmiertelne po wpisaniu /killday :< Nie jest tez wpisywany /box. Menu z broniami dziala jak nalazy
Użytkownik Emulov. edytował ten post 06.08.2011 11:26
#8
Napisano 06.08.2011 14:55
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define TASK_SAYBOX 990
public plugin_init()
{
register_plugin( "Killday", "0,1", "Dawedo" );
register_clcmd( "say /killday", "cmdKillday" );
register_event( "HLTV", "eventHLTV", "a" );
}
public eventHLTV()
{
new players[32], num;
get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new id = players[i]
if( !is_user_alive( id ) )
continue;
set_user_godmode( id, 0 )
}
}
public cmdKillday( id )
{
if( get_user_team( id ) != 2 )
return PLUGIN_HANDLED;
new players[32], num;
get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new pid = players[i]
if( !is_user_alive( pid ) )
continue;
switch( get_user_team( pid ) )
{
case 1: WeaponMenu( pid );
case 2: set_user_godmode( pid, 1 );
}
}
set_hudmessage( 0, 191, 255, -1.0, 0.1, 0, 6.0, 7.0 );
show_hudmessage( 0, "Dzis bawimy sie w Killday !" );
set_task( 40.0, "taskSaybox", id+TASK_SAYBOX );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public taskSaybox( id )
{
id -= TASK_SAYBOX;
client_cmd( id, "say /box" );
}
public WeaponMenu(id)
{
new menu = menu_create( "Wybierz swoja bron", "WeaponMenu_Handle");
menu_additem( menu, "M4A1/Deagle" );
menu_additem( menu, "AK47/Deagle" );
menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
menu_display( id, menu );
}
public WeaponMenu_Handle( id, menu, item )
{
if ( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy( menu )
return PLUGIN_HANDLED
}
switch( item )
{
case 0: { fm_give_item( id, "weapon_m4a1" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 ); }
case 1: { fm_give_item( id, "weapon_ak47" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 ); }
}
fm_give_item( id, "weapon_deagle" );
fm_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
menu_destroy( menu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock fm_set_user_bpammo( id, iWeapon, iAmount )
{
new iOffset;
switch( iWeapon )
{
case CSW_AWP: iOffset = 377;
case CSW_SCOUT, CSW_AK47, CSW_G3SG1: iOffset = 378;
case CSW_M249: iOffset = 379;
case CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AUG, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_SG552: iOffset = 380;
case CSW_M3, CSW_XM1014: iOffset = 381;
case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: iOffset = 382;
case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: iOffset = 383;
case CSW_DEAGLE: iOffset = 384;
case CSW_P228: iOffset = 385;
case CSW_GLOCK18, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_ELITE: iOffset = 386;
case CSW_FLASHBANG: iOffset = 387;
case CSW_HEGRENADE: iOffset = 388;
case CSW_SMOKEGRENADE: iOffset = 389;
case CSW_C4: iOffset = 390;
default:return;
}
set_pdata_int( id, iOffset, iAmount );
}
stock fm_give_item( index, const item[] )
{
if ( !equal( item, "weapon_", 7 ) && !equal( item, "ammo_", 5 ) && !equal( item, "item_", 5 ) && !equal( item, "tf_weapon_", 10 ) )
return 0;
new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, item ) )
if ( !pev_valid( ent ) )
return 0;
new Float:origin[3];
pev( index, pev_origin, origin );
set_pev( ent, pev_origin, origin );
set_pev( ent, pev_spawnflags, pev( ent, pev_spawnflags ) | SF_NORESPAWN );
dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
new save = pev( ent, pev_solid );
dllfunc( DLLFunc_Touch, ent, index );
if( pev(ent, pev_solid) != save )
return ent;
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
return -1;
}
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych