Sniper Mod
emblaze
06.01.2009
Opis
Chciałem w końcu coś lepszego napisać to troszke się pomęczyłem i napisałem pluga (Moda)
Polega na tym, że nie można kupować żadnych broni tylko można wybrać z menu zestaw broni (można zobaczyć na screenie) Tak jak w nazwie są tylko snajperki i inne bronie są zakazane
Instalacja Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Screen
Cvary amx_sniper_on 1|0
Edit Plugin jest zaktualizowany w załączniku
Chciałem w końcu coś lepszego napisać to troszke się pomęczyłem i napisałem pluga (Moda)
Polega na tym, że nie można kupować żadnych broni tylko można wybrać z menu zestaw broni (można zobaczyć na screenie) Tak jak w nazwie są tylko snajperki i inne bronie są zakazane
zestaw 1
scout+deagle+he+smoke+2xflash+ammo
Zestaw 2
sg550+fiveseven+he+smoke+2xflash+ammo
Zestaw 3
awp+glock18+he+smoke+2xflash+ammo
Zestaw 4
g3sg1+usp+he+smoke+2xflash+ammo
Instalacja Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Screen
Cvary amx_sniper_on 1|0
Edit Plugin jest zaktualizowany w załączniku
Attached Files
R3X
06.01.2009
Niektóre bronie można kupić używając dwóch wersji komendy, np:
fn57 = fiveseven
ak47 = cv47
i jeszcze kilka
Czyli będąc w T można kupić kałacha, bo nie blokujesz cv47
fn57 = fiveseven
ak47 = cv47
i jeszcze kilka
Czyli będąc w T można kupić kałacha, bo nie blokujesz cv47
R3X
06.01.2009
http://wiki.amxmodx....ons_Information
kolumna BUYNAME2
temat jest publikacją pluginu, lepiej jakbyś wszystkie poprawki umieszczał też w pierwszym poście
kolumna BUYNAME2
temat jest publikacją pluginu, lepiej jakbyś wszystkie poprawki umieszczał też w pierwszym poście
Knopers
06.01.2009
Ja pracuje nad Modem SaD (Speed and Dead) Ale do modu będzie potrzebna specjalna Mapa + dosyć ciężkiego jak dla mnie kodu ;>
emblaze
07.01.2009
ok. w pierwszym poście jest zaktualizowany kod który już nie powinien mieć takich błędów
R3X
07.01.2009
Nie zauważyłem żadnych zabezpieczeń przed użyciem menu kilka razy w ciągu rundy. Razem z bronią dajesz granaty, więc wystarczy zmienić zestaw (nie koniecznie na inny), żeby dostać nowy komplet.
client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 1")Nieco inaczej bym to napisał.
FakeNick
07.01.2009
Ja bym to zrobił tak (nie umieściłem wszystkich komend w tabeli, ale wiecie o co kaman ) :
Kod pisany w notatniku (siedzę na Ubuntu...) i nie testowany ;].
/* ///////////////////////// / Made / / by / / emblaze / / ultra_95.yoyo.pl / ///////////////////////// */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Sniper Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "emblaze" new const g_commands[][] = { "drop", "cl_setautobuy", "cl_autobuy", "cl_rebuy", "cl_setrebuy", "buy", "glock", "usp", "p228", "deagle", "elites", "fn57", "m3", "mac10", "tmp", "mp5", "ump45", "p90", "galil", "ak47", "scout", "sg552", "awp", "g3sg1", "famas", "m4a1", "bullpup", "sg550", "m249", "shield", "primammo" } new g_used[33] new pcvar_on public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pcvar_on = register_cvar("amx_sniper_on","1") if(!get_pcvar_num(pcvar_on)) return for(new i = 0; i < sizeof g_commands; i++) { register_clcmd(g_commands[i],"block") } register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public snipermenu(id) { if(!g_used[id]) { g_used[id] = true new menu = menu_create("Sniper Mod Menu", "menu_handler") menu_additem(menu, "Zestaw 1", "1", 0) menu_additem(menu, "Zestaw 2", "2", 0) menu_additem(menu, "Zestaw 3", "3", 0) menu_additem(menu, "Zestaw 4", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_scout") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 1") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } case 2: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_sg550") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"weapon_fiveseven") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 2") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } case 3: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_awp") give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id,"weapon_glock18") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 3") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } case 4: { strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_g3sg1") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_usp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"weapon_knife") give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 4") client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav") } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public Nowa_Runda(id) { g_used[id] = false snipermenu(id) } public block(id) { return PLUGIN_HANDLED }
Kod pisany w notatniku (siedzę na Ubuntu...) i nie testowany ;].