Plugin wykonujący czynność za admina na Zo...
Karpaj
29.07.2011
Jest tam opcja dla adminów zp_respawn "nick" , która jest bardzo dobrze skonfigurowana - sprawdza najpierw moda, i czy na tym modzie jest włączony deathmatch. Dopiero wtedy komenda działa.
I chciałbym aby ktoś napisał plugin, dzięki któremu po wpisaniu /respawn , serwer sam wpisze w konsoli zp_respawn nick wpisującego
Nie chce zwykłych pluginów do respawnu, które respią każdego i zawsze. Chcę plugin który będzie robić to, co wyżej opisalem
Pozdrawiam
Kilian 29.07.2011
Witam. Kolega posiada wersję zombieplague 5.0
Jest tam opcja dla adminów zp_respawn "nick" , która jest bardzo dobrze skonfigurowana - sprawdza najpierw moda, i czy na tym modzie jest włączony deathmatch. Dopiero wtedy komenda działa.
I chciałbym aby ktoś napisał plugin, dzięki któremu po wpisaniu /respawn , serwer sam wpisze w konsoli zp_respawn nick wpisującego
Nie chce zwykłych pluginów do respawnu, które respią każdego i zawsze. Chcę plugin który będzie robić to, co wyżej opisalem
Pozdrawiam
Wywołanie funkcji na konsole raczej by się dało coś takiego zrobić lecz będzie potrzebny ktoś lepszy bo to będzie dość trudne z mojego punktu widzenia.
Plugin ma wychwytywac nick wpisującego gracza /respawn w say dobrze zrozumiałem ?
Karpaj
29.07.2011
Nie mam niestety pojęcia jaka flaga admina jest potrzebna do tego, aby ta komenda działała
stepdub
29.07.2011
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Zombie Respawn", "1.0", "stepdub");
register_clcmd("say /respawn", "spawn");
}
public spawn(id)
{
if(is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new name[35];
get_user_name(id, name, 34);
server_cmd("zp_respawn %s", name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
a tak się nie da?
Edited by stepdub, 29.07.2011 18:15.
Artos0131
29.07.2011
- Cvary -
zp_allow_respawn_on_normal 1 - Zezwala na używanie komendy /respawn podczas zwykłej infekcji
zp_allow_respawn_on_nemesis 1 - -"- nemesis
zp_allow_respawn_on_survivor 1 - -"- survivor
zp_allow_respawn_on_plague 1 - -"- plague
zp_allow_respawn_on_swarm 1 - -"- swarm
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "[ZP] Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
new cvar_allow_on_normal, cvar_allow_on_nemesis, cvar_allow_on_survivor, cvar_allow_on_plague, cvar_allow_on_swarm;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /respawn", "respawn")
cvar_allow_on_normal = register_cvar("zp_allow_respawn_on_normal", "1");
cvar_allow_on_nemesis = register_cvar("zp_allow_respawn_on_nemesis", "1");
cvar_allow_on_survivor = register_cvar("zp_allow_respawn_on_survivor", "1");
cvar_allow_on_plague = register_cvar("zp_allow_respawn_on_plague", "1");
cvar_allow_on_swarm = register_cvar("zp_allow_respawn_on_swarm", "1");
}
public respawn(id)
{
if (!zp_has_round_started())
return PLUGIN_CONTINUE;
if (is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_nemesis))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_survivor))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_plague_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_plague))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_swarm_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_swarm))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (get_pcvar_num(cvar_allow_on_normal))
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Attached Files
Edited by Artos0131, 29.07.2011 18:34.