←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
Plugin wykonujący czynność za admina na Zo...

Locked

  • +
  • -
Karpaj's Photo Karpaj 29.07.2011

Witam. Kolega posiada wersję zombieplague 5.0
Jest tam opcja dla adminów zp_respawn "nick" , która jest bardzo dobrze skonfigurowana - sprawdza najpierw moda, i czy na tym modzie jest włączony deathmatch. Dopiero wtedy komenda działa.
I chciałbym aby ktoś napisał plugin, dzięki któremu po wpisaniu /respawn , serwer sam wpisze w konsoli zp_respawn nick wpisującego

Nie chce zwykłych pluginów do respawnu, które respią każdego i zawsze. Chcę plugin który będzie robić to, co wyżej opisalem :)

Pozdrawiam
Quote

Kilian's Photo Kilian 29.07.2011

Witam. Kolega posiada wersję zombieplague 5.0
Jest tam opcja dla adminów zp_respawn "nick" , która jest bardzo dobrze skonfigurowana - sprawdza najpierw moda, i czy na tym modzie jest włączony deathmatch. Dopiero wtedy komenda działa.
I chciałbym aby ktoś napisał plugin, dzięki któremu po wpisaniu /respawn , serwer sam wpisze w konsoli zp_respawn nick wpisującego

Nie chce zwykłych pluginów do respawnu, które respią każdego i zawsze. Chcę plugin który będzie robić to, co wyżej opisalem :)

Pozdrawiam


Wywołanie funkcji na konsole raczej by się dało coś takiego zrobić lecz będzie potrzebny ktoś lepszy bo to będzie dość trudne z mojego punktu widzenia.
Plugin ma wychwytywac nick wpisującego gracza /respawn w say dobrze zrozumiałem ?
Quote

  • +
  • -
Karpaj's Photo Karpaj 29.07.2011

tak, a następnie używać komendy zp_respawn "ten nick"
Nie mam niestety pojęcia jaka flaga admina jest potrzebna do tego, aby ta komenda działała
Quote

  • +
  • -
Agent's Photo Agent 29.07.2011

Możesz udostępnić SMA tego pluginu gdzie jest ta komenda?
Quote

  • +
  • -
stepdub's Photo stepdub 29.07.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_plugin("Zombie Respawn", "1.0", "stepdub");
register_clcmd("say /respawn", "spawn");
}

public spawn(id)
{
if(is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new name[35];
get_user_name(id, name, 34);
server_cmd("zp_respawn %s", name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

a tak się nie da?
Edited by stepdub, 29.07.2011 18:15.
Quote

  • +
  • -
Artos0131's Photo Artos0131 29.07.2011

Proszę, powinno działać. W razie problemów i nowych pomysłów pisz tutaj na forum, z przyjemnością pomogę. :)

- Cvary -
zp_allow_respawn_on_normal 1 - Zezwala na używanie komendy /respawn podczas zwykłej infekcji
zp_allow_respawn_on_nemesis 1 - -"- nemesis
zp_allow_respawn_on_survivor 1 - -"- survivor
zp_allow_respawn_on_plague 1 - -"- plague
zp_allow_respawn_on_swarm 1 - -"- swarm


#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"

new cvar_allow_on_normal, cvar_allow_on_nemesis, cvar_allow_on_survivor, cvar_allow_on_plague, cvar_allow_on_swarm;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /respawn", "respawn")

cvar_allow_on_normal = register_cvar("zp_allow_respawn_on_normal", "1");
cvar_allow_on_nemesis = register_cvar("zp_allow_respawn_on_nemesis", "1");
cvar_allow_on_survivor = register_cvar("zp_allow_respawn_on_survivor", "1");
cvar_allow_on_plague = register_cvar("zp_allow_respawn_on_plague", "1");
cvar_allow_on_swarm = register_cvar("zp_allow_respawn_on_swarm", "1");
}

public respawn(id)
{
if (!zp_has_round_started())
return PLUGIN_CONTINUE;

if (is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_nemesis))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_survivor))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_plague_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_plague))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_swarm_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_swarm))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (get_pcvar_num(cvar_allow_on_normal))
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)

return PLUGIN_HANDLED;
}

Attached Files


Edited by Artos0131, 29.07.2011 18:34.
Quote
Locked