2 opcje
Barto_12_SAS
29.07.2011
Witam - Czy jest możliwość zrobienia opcji , że zaatakowany moze upuscić bron ?
Np. Item xxx - masz 1/x sznasy ze zaatakowany wyrzuci bron .
I na odwrót : Np. Item xx - masz 1/x szansy ze atakujacy wyrzuci bron .
I 2 opcja - to co jest w Bf2 - jak sie ma odznake z pistoletu , to jest tzw. szansa na unieruchomienie przeciwnika - chciłbym wgrać sobie to szansę do swojego COD'a , oczywiscie bez odznak .
Np. Item xxx - masz 1/x sznasy ze zaatakowany wyrzuci bron .
I na odwrót : Np. Item xx - masz 1/x szansy ze atakujacy wyrzuci bron .
I 2 opcja - to co jest w Bf2 - jak sie ma odznake z pistoletu , to jest tzw. szansa na unieruchomienie przeciwnika - chciłbym wgrać sobie to szansę do swojego COD'a , oczywiscie bez odznak .
SpiewaK
29.07.2011
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && random(3) == 1)
client_cmd(this, "drop");
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 13 && random(3) == 1)
client_cmd(idattacker, "drop");
1. Dostający ma dropa
2. Atakujacy ma dropa
Szanse 1/3
Do funkcji TakeDamage
Czaso Umilacz
29.07.2011
Jak chcesz 1/LW ( LW=Losowa Wartość" ) to:
W:
dajesz:
w
dajesz za:
To:
I jeszcze w:
Dajesz bron do itemu tam gdzie jest np do AWP SNAJPER:
W:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dajesz:
case NR ITEMU: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, LW); giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni"); }
w
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dajesz za:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
To:
if(weapon == CSW_Twoja bron) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 38 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) damage = float(health); }
I jeszcze w:
public Odrodzenie(id)
Dajesz bron do itemu tam gdzie jest np do AWP SNAJPER:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR Itemu) give_item(id, "weapon_TWOJA BRON");
Barto_12_SAS
29.07.2011
Jak chcesz 1/LW ( LW=Losowa Wartość" ) to:
W:public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dajesz:case NR ITEMU: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, LW); giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni"); }
wpublic TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dajesz za:if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
To:if(weapon == CSW_Twoja bron) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 38 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) damage = float(health); }
I jeszcze w:public Odrodzenie(id)
Dajesz bron do itemu tam gdzie jest np do AWP SNAJPER:if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR Itemu) give_item(id, "weapon_TWOJA BRON");
I to jest na zamrażanie ? A jeżeli nie na 1/LW tylko na losową ?
Czaso Umilacz
29.07.2011
Chyba ci o to chodzi:
Tam gdzie ja wpisałem LW ( Losowa Wartość ) ty dajesz np : 5
I jest do wylosowania 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5
Możesz tez podmienić 1 np na 3 i lw na 5 to wtedy jest: 1/3, 1/4, 1/5
Moim zdaniem ten sposób jest lepszy niż zamrożona wartość
ponieważ nie maja takiej łatwizny że item od razu 1/3, jeśli chcesz 1/3 w wzwyż to dajesz tak:
I wyjdzie ci tak: 1/3, 1/4, 1/5, 1/6
A żeby wywalało broń to w:
pod:
dajesz:
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 29.07.2011 20:07
case NR ITEMU: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, LW); giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni"); }
Tam gdzie ja wpisałem LW ( Losowa Wartość ) ty dajesz np : 5
I jest do wylosowania 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5
Możesz tez podmienić 1 np na 3 i lw na 5 to wtedy jest: 1/3, 1/4, 1/5
Moim zdaniem ten sposób jest lepszy niż zamrożona wartość
Spoiler
ponieważ nie maja takiej łatwizny że item od razu 1/3, jeśli chcesz 1/3 w wzwyż to dajesz tak:
case NR ITEMU: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6); giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni"); }
I wyjdzie ci tak: 1/3, 1/4, 1/5, 1/6
A żeby wywalało broń to w:
public CurWeapon(id)
pod:
if(weapon == 1 && ma_klasa[id]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_law.mdl"); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_law.mdl"); }
dajesz:
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 38 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) client_cmd(this, "drop"); }
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 29.07.2011 20:07
Barto_12_SAS
30.07.2011
Nie chodzi mi o zamrożoną wartość tylko żeby przeciwnika "zamrażało" - unieruchamiało ( sorki za niesprecyzowanie )
Czaso Umilacz
30.07.2011
W public TakeDemaga, daj pod:
To:
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 30.07.2011 13:23
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
To:
{ if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == TwojNumerItemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) client_cmd(this, "drop"); }
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 30.07.2011 13:23
Barto_12_SAS
31.07.2011
COD_B12SAS.sma(1323) : error 029: invalid expression, assumed zero
Top się wyswietla podczas kompilacji gdy dodam ten kod