Zgranie ze sobą
Tajson
28.07.2011
Mam taką prośbę czy mógłby ktoś sprawdzić czy w tym codmodzie wszystko jest dobrze napisane , wszystko ze sobą współgra , wszystkie sma połączył w 1 plik. Bardzo ważne jest żeby osoba sprawdziła czy wszystko w klasach i perkach jest ok , a jeżeli nie to zrobiła tak żeby ok było.I ważne też jest żeby klasy miały ponad 100 armoru . 1 raz robie coda więc żeby ktoś mi mógł wszystko na tip top dopiąć.
Dodano 28 lipiec 2011 - 21:24:
Czy może mi ktoś powiedzieć jak w krótkim czasie połączyć dużo sma w 1 ?
Dodano 28 lipiec 2011 - 21:45:
Jeżeli ktoś ma np. stabilniejszą wersje nowego cod moda to jeżeli może niech mi go wstawi tylko tak żebym mógł sobie go ŁATWO edytować.
Użytkownik Tajson edytował ten post 28.07.2011 20:58
Dodano 28 lipiec 2011 - 21:24:
Czy może mi ktoś powiedzieć jak w krótkim czasie połączyć dużo sma w 1 ?
Dodano 28 lipiec 2011 - 21:45:
Jeżeli ktoś ma np. stabilniejszą wersje nowego cod moda to jeżeli może niech mi go wstawi tylko tak żebym mógł sobie go ŁATWO edytować.
Załączone pliki
Użytkownik Tajson edytował ten post 28.07.2011 20:58
A może sma?
29.07.2011
To jest nowy CoD Mod i jego głównym założeniem jest to, żeby wszystko NIE było w jednym sma, a w wielu - daje to ogromny potencjał na modyfikację.
Po drugie najlepiej jest po prostu wrzucić to na jakiś serwer (nawet stawiany na swoim PC) i sprawdzić zachowanie pluginów. Jeżeli coś nie będzie działać, to wtedy dopiero się martwić.
Co do kamizelki: chcesz aby każda klasa miała inną jej wartość na start? Z tym może być troszkę ciężko, gdyż każdą klasę należało by przerabiać. Ale ogólnie to możesz zrobić to tak:
Pod
Dodajesz (jeżeli nie ma)
W
dopisujesz (jeżeli nie ma)
Na końcu kodu (jeżeli nie ma) dodajesz:
Po drugie najlepiej jest po prostu wrzucić to na jakiś serwer (nawet stawiany na swoim PC) i sprawdzić zachowanie pluginów. Jeżeli coś nie będzie działać, to wtedy dopiero się martwić.
Co do kamizelki: chcesz aby każda klasa miała inną jej wartość na start? Z tym może być troszkę ciężko, gdyż każdą klasę należało by przerabiać. Ale ogólnie to możesz zrobić to tak:
Pod
#include <amxmodx>
Dodajesz (jeżeli nie ma)
#include <fun>
#include <hamsandwich>
W
public plugin_init()
dopisujesz (jeżeli nie ma)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
Na końcu kodu (jeżeli nie ma) dodajesz:
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_armor(id, tutaj_wpisujesz_liczbe_jaka_ma_miec_dana_klasa)
}
}
Tajson
30.07.2011
A czy mogłby mi ktoś przekomplikować sma wszystkie ?? Bo się okazało że to chyba na linuxa bo mi błędy wyskakują .
A może sma?
30.07.2011
Pliki sma można kompilować zarówno na Linuxie jak i na Windowsie...
Tajson
31.07.2011
Ok dziękuję ci za wyjaśnienie , a reszta mogła by coś zrobić , a nie tylko dla siebie to ściągnąć. Wszystko naprawiłem i dziś będę testować . Jeżeli chcecie to mogę wam podrzucić .