←  Bugi

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[Onyke] Zbugowany item "Magiczny nóż"

  • +
  • -
bartu233's Photo bartu233 28.07.2011

Witam, tak jak z tytule mam problem z owym itemem. Z tego co wiem to mając go można się teleportować za pomocą ppm. Problem polega na tym że po jego wyrzuceniu, i zabraniu innego itemu nadal jego moc działa, czyli że idzie się teleportować. Jest to do naprawy, czy trzeba item wyrzucić ?
Quote

  • +
  • -
bartu233's Photo bartu233 11.08.2011

Odświeżam...
Quote

VVirus's Photo VVirus 11.08.2011

0nyk3 Może byś pomógł :D bo też mam z tym Problem xD
Quote

  • +
  • -
Stachuu :D ??'s Photo Stachuu :D ?? 28.08.2011

jeśli dobrze pamiętam to
w
public Prethink_Blink(id)
to chodzi o ta linike
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED

wiec polecam zamienić player_b_blink to co u góry na inna zmienna

np

public Prethink_Blink(id)
{
	if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
	{		   
		if (on_knife[id])
		{
			if (halflife_time()-czasmaga[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED	   
			czasmaga[id] = floatround(halflife_time())   
			UTIL_Teleport(id,400+8*player_intelligence[id])
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Quote