Witam. Czy jest mozliwosc aby na respie od razu w nowej rundzie gracze mieli nie 100hp a 50?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mniej hp na starcie rundy
Temat rozp.
High Speed
, 04.01.2009 21:17
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.01.2009 21:17
#2
Napisano 04.01.2009 22:02
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "50hp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("ResetHUD","ResetHUD","b"); } public ResetHUD(id){ set_pev(id,pev_health,50.0); }
#3
Napisano 04.01.2009 22:05
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "50hp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("ResetHUD","ResetHUD","b"); } public ResetHUD(id){ set_pev(id,pev_health,50.0); }
ktoś po zabiciu kogoś będzie miał 50hp
#4
Napisano 04.01.2009 22:14
a nieprawdaktoś po zabiciu kogoś będzie miał 50hp
#5
Napisano 04.01.2009 22:17
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> //fun //#include <fakemeta> public plugin_init() { register_plugin("50HP", "0.1", "Pavulon") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public fwHamPlayerSpawnPost(const id) { set_user_health(id, 50) //fun //set_pev(id,pev_health,50.0); //fakemeta }
#6
Napisano 04.01.2009 22:23
Ustawienie hp tuż przed spawnem też działa, bo sprawdziłem.
#7
Napisano 04.01.2009 23:43
Uzylem plugin pavulona i dziala. Dziekuje wszystkim za pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych