Są jakieś funkcje dotyczace wymuszania,pokazywania animacji w broni??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Funkcje dotyczace wymuszania,pokazywania animacji
Temat rozp.
Drewno.
, 25.07.2011 17:21
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.07.2011 17:21
#2
Napisano 25.07.2011 17:25
UTIL_AnimateWeapon(id, numer){
set_pev(id, pev_weaponanim, numer);
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id);
write_byte(numer);
write_byte(pev(id, pev_body));
message_end();
}
Oczywiście musisz znać numery animacji (polecam HALF LIFE Model Viewer)
#3
Napisano 25.07.2011 17:32
mam ten program,dzięki,a w ktorej linijce zmienia sie rodzaj animacji? A numery,to jak sprawdzic?
Użytkownik drewnoo_xd edytował ten post 25.07.2011 17:33
#4
Napisano 26.07.2011 08:36
1:
2.
Omg czytanie i myślenie serio niektórych przerasta.
UTIL_AnimateWeapon(id, numer)
2.
Oczywiście musisz znać numery animacji (polecam HALF LIFE Model Viewer)
Omg czytanie i myślenie serio niektórych przerasta.
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#5
Napisano 26.07.2011 10:35
http://amxx.pl/uploa...4__animacja.jpg
to co podkresliłem tam masz numer animacji w tym przypadku animacja run ma id 5
nie jest to model broni ale to nie ma znaczenia sprawdzasz tak samo
to co podkresliłem tam masz numer animacji w tym przypadku animacja run ma id 5
nie jest to model broni ale to nie ma znaczenia sprawdzasz tak samo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych