Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcje dotyczace wymuszania,pokazywania animacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2011 17:21

Są jakieś funkcje dotyczace wymuszania,pokazywania animacji w broni??

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 17:25

UTIL_AnimateWeapon(id, numer){
set_pev(id, pev_weaponanim, numer);
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id);
write_byte(numer);
write_byte(pev(id, pev_body));
message_end();
}


Oczywiście musisz znać numery animacji (polecam HALF LIFE Model Viewer)
  • +
  • -
  • 0

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2011 17:32

mam ten program,dzięki,a w ktorej linijce zmienia sie rodzaj animacji? A numery,to jak sprawdzic?

Użytkownik drewnoo_xd edytował ten post 25.07.2011 17:33


#4 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 26.07.2011 08:36

1:

UTIL_AnimateWeapon(id, numer)

2.

Oczywiście musisz znać numery animacji (polecam HALF LIFE Model Viewer)


Omg czytanie i myślenie serio niektórych przerasta.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 10:35

http://amxx.pl/uploa...4__animacja.jpg
to co podkresliłem tam masz numer animacji w tym przypadku animacja run ma id 5
nie jest to model broni ale to nie ma znaczenia sprawdzasz tak samo
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych