Funkcje dotyczace wymuszania,pokazywania a...
diablix
25.07.2011
UTIL_AnimateWeapon(id, numer){
set_pev(id, pev_weaponanim, numer);
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id);
write_byte(numer);
write_byte(pev(id, pev_body));
message_end();
}
Oczywiście musisz znać numery animacji (polecam HALF LIFE Model Viewer)
Drewno. 25.07.2011
mam ten program,dzięki,a w ktorej linijce zmienia sie rodzaj animacji? A numery,to jak sprawdzic?
Użytkownik drewnoo_xd edytował ten post 25.07.2011 17:33
Użytkownik drewnoo_xd edytował ten post 25.07.2011 17:33
Dwdov 26.07.2011
1:
2.
Omg czytanie i myślenie serio niektórych przerasta.
UTIL_AnimateWeapon(id, numer)
2.
Oczywiście musisz znać numery animacji (polecam HALF LIFE Model Viewer)
Omg czytanie i myślenie serio niektórych przerasta.
DarkGL
26.07.2011
http://amxx.pl/uploa...4__animacja.jpg
to co podkresliłem tam masz numer animacji w tym przypadku animacja run ma id 5
nie jest to model broni ale to nie ma znaczenia sprawdzasz tak samo
to co podkresliłem tam masz numer animacji w tym przypadku animacja run ma id 5
nie jest to model broni ale to nie ma znaczenia sprawdzasz tak samo