1/1 z kosy
sharkowy
24.07.2011
Goliath
24.07.2011
Robisz to tak samo jak zwykłe 1/1 z noża, usuwając warunek dotyczący obrażeń lub klawisza. Czyli to:
Lub:
Lub:
damage > 20.0
Lub:
!(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK)
Lub:
!(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
Pawlik.!
25.07.2011
Szukasz linii w .sma klasy
i pod tym dodajesz
całe powinno wyglądać tak
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
i pod tym dodajesz
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
całe powinno wyglądać tak
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);