Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
3 replies to this topic
#1
Posted 24.07.2011 12:54
Jak mozna dokonac zwiększa DMG w klasie danej dla konkretnej broni i czy jest możlwiość zrobienia sklepu w COD cos na podobe jak w zm ze kupujesz bronie o np. 3x sile dmg ?
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#2
Posted 24.07.2011 13:09
1. Np. tak:
To w public TakeDamage oczywiście.
if(weapon == CSW_AK47) // warunek, konkretna bron AK47
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Komandos)) // nazwa klasy, tu Komandos
damage += 10; // O ile wiecej dmg z AK47, tu +10 obrazen wiecej
}
To w public TakeDamage oczywiście.
Edited by RPK. Shark, 24.07.2011 13:09.
#3
Posted 24.07.2011 13:38
Aha - dziękować , a np. konkretny model to tej borni , że np. klasa mutant ma ak47 ale normlane dmg wiec normalny mode , a inna klasa ma 8x dmg i ma ak po tuningu model ( oczywiście pytamsię ogólnie czy jest taka możliwość )
EDIT :
Taki error przy kompilacji następuje :
EDIT
Sam doszłem gdzie był bład
Chodziło o to , że dałem te komendy nad " new weapon "
EDIT :
Taki error przy kompilacji następuje :
QTM_CodMod.sma(683) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(688) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(694) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(700) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(706) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(712) : error 017: undefined symbol "weapon"
EDIT
Sam doszłem gdzie był bład
Chodziło o to , że dałem te komendy nad " new weapon "
Edited by SAS, 24.07.2011 14:36.
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#4
Posted 25.07.2011 15:27
Hmm na dmg x3 mam tak :
A tutaj zmieniamy bron jaka ma miec ten bonuskoniecznie dużymi literami)
if(weapon == CSW_M4A1) { if((klasa_gracza[idattacker] == NAZWA_KLASY)) damage*=3.0; }
A tutaj zmieniamy bron jaka ma miec ten bonuskoniecznie dużymi literami)
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)