Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Niestandardowe bronie

CoD Stary

  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

  • Reputacja: 44
    Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Posted 24.07.2011 12:54

Jak mozna dokonac zwiększa DMG w klasie danej dla konkretnej broni i czy jest możlwiość zrobienia sklepu w COD cos na podobe jak w zm ze kupujesz bronie o np. 3x sile dmg ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 113
    Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 24.07.2011 13:09

1. Np. tak:

	if(weapon == CSW_AK47) // warunek, konkretna bron AK47
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Komandos)) // nazwa klasy, tu Komandos
damage += 10; // O ile wiecej dmg z AK47, tu +10 obrazen wiecej
}



To w public TakeDamage oczywiście.

Edited by RPK. Shark, 24.07.2011 13:09.

  • +
  • -
  • 0

#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 44
    Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Posted 24.07.2011 13:38

Aha - dziękować , a np. konkretny model to tej borni , że np. klasa mutant ma ak47 ale normlane dmg wiec normalny mode , a inna klasa ma 8x dmg i ma ak po tuningu model ( oczywiście pytamsię ogólnie czy jest taka możliwość )

EDIT :

Taki error przy kompilacji następuje :

QTM_CodMod.sma(683) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(688) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(694) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(700) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(706) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(712) : error 017: undefined symbol "weapon"

EDIT

Sam doszłem gdzie był bład :D

Chodziło o to , że dałem te komendy nad " new weapon "

Edited by SAS, 24.07.2011 14:36.

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

  • Reputacja: 38
    Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Posted 25.07.2011 15:27

Hmm na dmg x3 mam tak :

if(weapon == CSW_M4A1)
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == NAZWA_KLASY))
			damage*=3.0;
	}

A tutaj zmieniamy bron jaka ma miec ten bonuskoniecznie dużymi literami)
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)

  • +
  • -
  • 1




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In