Witam.
Chciałem sobie pograć z botami na New Game z CoD Mod. Niestety, nowy CoD wywala jakieś błędy w konsoli (debugowanie dało tylko inny błąd) i nie można zarabiać exp'a - po prostu nie chce działać. Kiedyś miałem starego CoD'a, który działał poprawnie. Jeżeli jeszcze ktoś posiada to proszę o link do niego.
Pozdrawiam!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Stary CoD Mod
Temat rozp.
Redux
, 23.07.2011 19:00
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.07.2011 19:00
#2
Napisano 23.07.2011 19:07
z tego co wiem, to w .sma powinno byc cos takiego na poczatku jak
wystarczy, ze usuniesz // i przekompilujesz plugin
//#define BOTY 1
wystarczy, ze usuniesz // i przekompilujesz plugin
#define BOTY 1
Użytkownik hiroshima edytował ten post 23.07.2011 19:09
#4
Napisano 24.07.2011 00:27
Tam jest tylko:z tego co wiem, to w .sma powinno byc cos takiego na poczatku jak
//#define BOTY 1
wystarczy, ze usuniesz // i przekompilujesz plugin#define BOTY 1
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "1.0-3"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256
#define MAX_ILOSC_PERKOW 120
#define MAX_ILOSC_KLAS 100
#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych