Blokada broni startowych
Cilala
22.07.2011
Siema
Wie ktoś może jak zablokować pistolety TT(glock) oraz CT(USP) aby klasy ich nie dostawały ?? Chciał bym żeby były tylko bronie które dodałem podczas robienia klas. Dzięki za odpowiedz.
Wie ktoś może jak zablokować pistolety TT(glock) oraz CT(USP) aby klasy ich nie dostawały ?? Chciał bym żeby były tylko bronie które dodałem podczas robienia klas. Dzięki za odpowiedz.
sharkowy
22.07.2011
W public Odrodzenie na samej górze usuń:
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
manipers 22.07.2011
proszę.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "No USP and GLOCK"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_rundy(){
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i)){
client_cmd(i,"slot2")
if(get_user_team(i) == 1){
fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18)
}
else if(get_user_team(i) == 2){
fm_strip_user_gun(i,CSW_USP)
}
}
}
}
stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
new ent_class[32];
new clip, ammo;
if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
return false;
get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);
new ent_weap
while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}
if (!ent_weap)
return false;
if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<
DarkGL
22.07.2011
poprawiony kod z góry
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "No USP and GLOCK" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_rundy(){ for(new i=1;i<33;i++){ if(!is_user_alive(i)) continue; if(get_user_team(i) == 1){ fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18) } else if(get_user_team(i) == 2){ fm_strip_user_gun(i,CSW_USP) } } }
DarkGL
22.07.2011
to co dał shark powinno działać
skompilowałeś kod po zmianie ?
zrestartuj serwer
na pewno masz stary cod ?
skompilowałeś kod po zmianie ?
zrestartuj serwer
na pewno masz stary cod ?
Cilala
22.07.2011
Oczywiście że skompilowałem plik. Zresetowałem serwer ale nadal nie działa, mam starego CoD'a. Dodam plik .sma który jest po zmianach.
Attached Files
Adminek AMXX.PL 22.07.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL