Jak dodać ...
Barto_12_SAS
22.07.2011
Witam - mam kilka pytań , a konkretnie konkrety :
Jak przypisać konkretnej klasie :
a) niewidzialność
odporność na flasha
c) inny model
I czy da się zgrać samemedlae (złoto , srebro i brąz ) na koniec rundy ?
Jak przypisać konkretnej klasie :
a) niewidzialność
odporność na flasha
c) inny model
I czy da się zgrać samemedlae (złoto , srebro i brąz ) na koniec rundy ?
;((
22.07.2011
Co do medali jest plugin ;] BF2 Medals, poszukaj.
A model po prostu musi pobrać w plugin_precache a potem przy odrodzeniu (?) np
A plugin_precache:
To jest oczywiście z mojego DR VIPA (Teraz już SR)
P.S. Widzę, że klan z ciechanowa, mam tam 20km ;]
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 22.07.2011 11:32
A model po prostu musi pobrać w plugin_precache a potem przy odrodzeniu (?) np
cs_set_user_model(id, "model");
A plugin_precache:
public plugin_precache() { precache_model("models/player/model/model.mdl") }
To jest oczywiście z mojego DR VIPA (Teraz już SR)
P.S. Widzę, że klan z ciechanowa, mam tam 20km ;]
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 22.07.2011 11:32
Barto_12_SAS
22.07.2011
Ok , ok , tylko gdzie to dodać tak mniej więcej , miedzy czym a czym ?
A rozejrzałem się , za tym BF2 medals to są jedynie same wyświetlające 3 najlepszych graczy , ale chyba to powinno chłopakom wystarczyć
<ciach>
@EDIT :
Sory , ale gdzie jest te plugin_precache ?
Użytkownik Knopers edytował ten post 22.07.2011 11:48
Takie rzeczy to nie tutaj
A rozejrzałem się , za tym BF2 medals to są jedynie same wyświetlające 3 najlepszych graczy , ale chyba to powinno chłopakom wystarczyć
<ciach>
@EDIT :
Sory , ale gdzie jest te plugin_precache ?
Użytkownik Knopers edytował ten post 22.07.2011 11:48
Takie rzeczy to nie tutaj
;((
22.07.2011
Znajdź CTRL+F jak nei ma to sam robisz, a ta funkcja set_user_model w jakims evencie do odrodzenia
alc0
22.07.2011
Niewidzialność dajesz klasie w tym miejscu co dajesz im poszczególne bronie, musisz dodać:
żeby uniknąć bugu że po zmianie klasy nadal jest niewidoczna musisz wkleić
PRZED TYM:
TO:
Jeśli chodzi o dodawanie exp. w medalach na koniec mapy dla 3 pierwszych osób to dodajesz na końcu pluginu:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
żeby uniknąć bugu że po zmianie klasy nadal jest niewidoczna musisz wkleić
PRZED TYM:
switch(klasa_gracza[id])
TO:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
Jeśli chodzi o dodawanie exp. w medalach na koniec mapy dla 3 pierwszych osób to dodajesz na końcu pluginu:
public exp(){ new exp[3]={ 400, 200, 100 } new fragi; new omijamy[3]; for(new j=0;j<3;j++){ for(new i=1;i<33;i++){ if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1]){ continue; } if(fragi < get_user_frags(i)){ fragi = get_user_frags(i); omijamy[j] = i; } } fragi = 0; new name[64]; get_user_name(omijamy[j],name,63); ColorChat(0,GREEN,"%s ZDOBYL %d MIEJSCE + %d EXP",name,j+1,exp[j]); doswiadczenie_gracza[omijamy[j]] += exp[j]; } }
Barto_12_SAS
23.07.2011
Co do medali jest plugin ;] BF2 Medals, poszukaj.
A model po prostu musi pobrać w plugin_precache a potem przy odrodzeniu (?) npcs_set_user_model(id, "model");
A plugin_precache:public plugin_precache() { precache_model("models/player/model/model.mdl") }
To jest oczywiście z mojego DR VIPA (Teraz już SR)
P.S. Widzę, że klan z ciechanowa, mam tam 20km ;]
Tam w tych kodach nic nie zmieniać , czy tam gdzie model zastąpić nazwą modelu ?
EDIT - ogarnąłem te zmianę modelu , ale jak to zrobić aby nastąpiła zmiana modelu tylko dla konkretnej klasy lub admina ? Ale raczej wolałbym pod falgę admina jak to zrobić ?
A i wie ktoś może z was jak zrobić tzw. zamrożenie rywala ?
A przedeszwystkim THX - wszystko działa to co powyżej napisane
Użytkownik SAS edytował ten post 23.07.2011 19:31
alc0
23.07.2011
Tam dajesz ścieżkę i nazwę do twojego modelu, który wrzuciłeś na serwer do folderu models...
Tylko mam pytanie...
Czy podmiana modeli nie będzie kolidować z funkcja ZmienUbranie(id) ?
Np. klasa szpiega w tym wypadku jak będzie wyglądać?
I druga kwestia, jeśli chciałbym tylko 1 konkretnej klasie dać inny model to jak mam to zrobić. Mam klasę ADMIN
i chciałbym jej dać model postaci "ADMIN" (widziałem takie na serwerach innych)
Tylko mam pytanie...
Czy podmiana modeli nie będzie kolidować z funkcja ZmienUbranie(id) ?
Np. klasa szpiega w tym wypadku jak będzie wyglądać?
I druga kwestia, jeśli chciałbym tylko 1 konkretnej klasie dać inny model to jak mam to zrobić. Mam klasę ADMIN
i chciałbym jej dać model postaci "ADMIN" (widziałem takie na serwerach innych)
Barto_12_SAS
23.07.2011
No dokładnie - a ta opcja sprawdzałem nie przeszkadza tej zmien ubranie / szpieg to szpieg
To wyświetla się podczas kompilacj tych medali z exp
Użytkownik SAS edytował ten post 23.07.2011 19:47
bf2Medals.sma(120) : warning 217: loose indentation bf2Medals.sma(123) : error 017: undefined symbol "ColorChat" bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect bf2Medals.sma(123) : warning 215: expression has no effect bf2Medals.sma(123) : error 001: expected token: ";", but found ")" bf2Medals.sma(123) : error 029: invalid expression, assumed zero bf2Medals.sma(123) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
To wyświetla się podczas kompilacj tych medali z exp
Użytkownik SAS edytował ten post 23.07.2011 19:47
alc0
23.07.2011
Ale to nie do bf2medals jest
Ten plugin wywal bo nie jest ci do niczego potrzebny...
A to dodajesz na końcu QTM_CodMod.sma:
Ten plugin wywal bo nie jest ci do niczego potrzebny...
A to dodajesz na końcu QTM_CodMod.sma:
public exp(){ new exp[3]={ 400, 200, 100 } new fragi; new omijamy[3]; for(new j=0;j<3;j++){ for(new i=1;i<33;i++){ if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1]){ continue; } if(fragi < get_user_frags(i)){ fragi = get_user_frags(i); omijamy[j] = i; } } fragi = 0; new name[64]; get_user_name(omijamy[j],name,63); ColorChat(0,GREEN,"%s ZDOBYL %d MIEJSCE + %d EXP",name,j+1,exp[j]); doswiadczenie_gracza[omijamy[j]] += exp[j]; } }
Barto_12_SAS
23.07.2011
aha , dobra - a może już wiecie mniej więcej jak sprecyzować model do konkretnej klasy lub flagi ?
Szymek^
23.07.2011
w public Odrodzenie(id)
daj
if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
cs_set_user_model(id, "model");
a w public plugin_precache()
daj
precache_model("models/player/model/model.mdl");
daj
if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
cs_set_user_model(id, "model");
a w public plugin_precache()
daj
precache_model("models/player/model/model.mdl");